مقاله مدیریت رسانهای بحران؛ رویکردی پیشگیرانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت رسانهای بحران؛ رویکردی پیشگیرانه دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت رسانهای بحران؛ رویکردی پیشگیرانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت رسانهای بحران؛ رویکردی پیشگیرانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت رسانهای بحران؛ رویکردی پیشگیرانه :
تعداد صفحات :۴۲
توانایی بالقوه رسانهها در رهبری افکار عمومی تنها در سایه مدیریت صحیح در آنها و بر آنهاست که میتواند به صورت بالفعل درآید. بحران در صورت فقدان مدیریت صحیح میتواند آسیبهای غیرقابل جبرانی پدید آورد. با توجه به این واقعیت، بررسی نقش و کارکرد رسانهها در فرایند مدیریت بحران، بسیار حایز اهمیت است. از آنجا که درخصوص نقش رسانهها در هنگام وقوع بحران و پس از آن بررسیهای زیادی صورت گرفته است، در مقاله حاضر، با رویکردی پیشگیرانه، به بررسی نقش رسانههای جمعی در مرحله پیش از وقوع بحران پرداخته شده است. پیشبینی زود هنگام بحران، تلاش برای پیشگیری از وقوع یا کاهش آثار منفی آن و آمادهسازی جامعه برای مقابله مؤثر، از مهمترین وظایفی است که رسانههای جمعی پیش از وقوع بحران، بر عهده دارند. سازمان صداوسیما با اتخاذ رویکردی پیشگیرانه و با استفاده از مدل پروانهای نقش رسانهها در مدیریت بحران، میتواند از طریق رصد و پایش محیط، آموزش و هدایت افکار عمومی، اطلاعرسانی و ایجاد همبستگی ملی، به مقابله پیشگیرانه با بحران بپردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.