مقاله انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴: نقش رسانهها در رفتار انتخاباتی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴: نقش رسانهها در رفتار انتخاباتی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه اصفهان) دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴: نقش رسانهها در رفتار انتخاباتی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴: نقش رسانهها در رفتار انتخاباتی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴: نقش رسانهها در رفتار انتخاباتی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه اصفهان) :
تعداد صفحات :۴۱
هدف اصلی از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر رسانههای مختلف بر میزان تمایل افراد برای شرکت در انتخابات و همچنین گرایش سیاسی آنها (اصولگرایی/ اصلاحطلبی/ مستقل) بوده است. امری که اهمیت آن توسعه معرفت و دانش پژوهشگران را در زمینه تأثیرات سیاسی رسانهها و بخصوص رسانههای جدید در پی دارد. جامعه آماری این پژوهش، دانشجویان کلیه دانشگاههای شهر اصفهان را در فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۵ شامل میشود که ۴۰۰ نفر از آنان به عنوان نمونه انتخاب شده و با پرسشنامه محققساخته به روش پیمایش مورد مطالعه قرار گرفتهاند. نتایج پژوهش با استفاده از شیوه تحلیل رگرسیون لجستیک نشان میدهد؛ در حالی که رادیو و تلویزیون باعث افزایش احتمال مشارکت افراد در انتخابات مجلس دهم شدهاند، شبکههای ماهوارهای تأثیر منفی در این زمینه داشتهاند و دو رسانه شبکههای ماهوارهای و شبکههای اجتماعی بر گرایش سیاسی افراد تأثیرگذار بودهاند به طوری که هر دو این رسانه ها باعث ترغیب افراد برای رأی دادن به گروههای سیاسی اصلاح طلب شدهاند اما روزنامهها و رادیو و تلویزیون تأثیری در گرایش سیاسی افراد نداشتهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.