مقاله خوراکیهای تبلیغ شده در تلویزیون از منظر ارزش غذایی و تأثیرگذاری بر چاقی کودکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله خوراکیهای تبلیغ شده در تلویزیون از منظر ارزش غذایی و تأثیرگذاری بر چاقی کودکان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله خوراکیهای تبلیغ شده در تلویزیون از منظر ارزش غذایی و تأثیرگذاری بر چاقی کودکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوراکیهای تبلیغ شده در تلویزیون از منظر ارزش غذایی و تأثیرگذاری بر چاقی کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله خوراکیهای تبلیغ شده در تلویزیون از منظر ارزش غذایی و تأثیرگذاری بر چاقی کودکان :
تعداد صفحات :۲۴
هدف اصلی این مقاله، شناخت ویژگیهای کمّی تبلیغات مواد غذایی تلویزیون، جاذبههای تبلیغی و مضامین مورد استفاده در این تبلیغات است که موجب ترغیب مخاطبان، بویژه کودکان و نوجوانان به خرید و مصرف این محصولات میشود. برای این منظور، با استفاده از روش تحلیل محتوای کمّی و تماتیک ۳۰۸ پیام بازرگانی پخش شده بین ساعتهای ۴ بعدازظهر تا ۱۱ شب (شبکههای ۱، ۲، ۳ و ۵) که با روش نمونهگیری هدفمند انتخاب شده مورد بررسی قرار گرفتهاند تا انواع مواد خوراکی تبلیغ شده و متغیرهایی که موجب تغییر در رفتار تغذیهای کودکان و نوجوانان میشوند، شناسایی شوند. بر اساس نتایج به دست آمده،۶درصد از آگهیهای تبلیغی به مواد لبنی،۲/۴درصد به مواد نشاستهای و ۷/۱۰درصد به مواد خوراکی فاقد ارزش تغذیهای سالم مربوط بودند. تحلیل تماتیک نمونههای مطالعه شده نشان میدهد که مضامین نهفته در پیامهای بازرگانی مربوط به خوراکیهای فاقد ارزش غذایی عبارت از رقابت برای خوردن و رواج تکخوری، اغراق در انرژیزا بودن محصول و تغییر حالتهای احساسی هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.