مقاله اولویت‌بندی کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اولویت‌بندی کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت‌بندی کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت‌بندی کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت‌بندی کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی :

تعداد صفحات :۴۵

نظر به اینکه جامعه ایران، جامعه‌ای مذهبی است، پایبندی به فرهنگ ملی و مذهبی و ارزش‌های برآمده از این فرهنگ در تبلیغات تلویزیونی ضرورتی انکار‌ناپذیر است، اما در حال حاضر، تبلیغات تهیه شده در کشور، تطابقی با مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور ندارد و بسیاری از تبلیغات تولیدی تنها کپی‌برداری از تبلیغات معروف و پرفروش دنیاست؛ بنابراین، هدف از پژوهش حاضر، پاسخ به دو پرسش است، نخست، کدهای اخلاقی موجود در تبلیغات تلویزیونی در کشور ایران کدام‌اند؟ و سپس اولویت‌بندی این کدهای اخلاقی از نظر متخصصان صنعت و مصرف‌کنندگان چگونه است؟ روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر جمع‌آوری داده‌ها، توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش در یک بخش، خبرگان صنعت تبلیغات و در بخش دیگر، دانشجویان دانشکده مدیریت شهر تهران را در برمی‌گیرد. حجم نمونه نیز در بخش خبرگان ۳۰ نفر و در بخش دانشجویان ۳۸۴ نفر است. نتایج نشان داده است که کد اخلاقی «صداقت و راستی» بالاترین میزان اهمیت را هم از دیدگاه دانشجویان و هم از دیدگاه متخصصان داشته است و در نهایت، کدهای شناسایی شده در قالب ۹ شاخه اصلی دسته‌بندی شده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.