مقاله تحلیل نشانهشناختی برنامههای «رنگینکمان» و «هزاروشصتوشونزده» از منظر آموزش ترافیک به مخاطبان کودک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل نشانهشناختی برنامههای «رنگینکمان» و «هزاروشصتوشونزده» از منظر آموزش ترافیک به مخاطبان کودک دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل نشانهشناختی برنامههای «رنگینکمان» و «هزاروشصتوشونزده» از منظر آموزش ترافیک به مخاطبان کودک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل نشانهشناختی برنامههای «رنگینکمان» و «هزاروشصتوشونزده» از منظر آموزش ترافیک به مخاطبان کودک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل نشانهشناختی برنامههای «رنگینکمان» و «هزاروشصتوشونزده» از منظر آموزش ترافیک به مخاطبان کودک :
تعداد صفحات :۳۴
کودکان در موقعیتهای ترافیکی آسیبپذیرند اما در زندگی شهری، حضور آنان در موقعیتهای ترافیکی اجتنابناپذیر است. بنابراین آموزشمهارتهای ترافیکی برای حفظ ایمنی آنان ضرورت دارد. آموزش ترافیک به لحاظ آماده ساختن کودکان برای ایفای نقش بهعنوان شهروندان مسئول در بزرگسالی نیز حائز اهمیت است. نظر به ظرفیت برنامههای کودک تلویزیون برای آموزش ترافیک، در مقاله حاضر، متونی از دو برنامه تلویزیونی مختص کودکان (رنگینکمان و هزاروشصتوشونزده) بر اساس سه رویکرد عمده در آموزش ترافیک بررسی شده است. تحلیل نشانهشناسی متون حاکی از آن است که هرچند پیامهای آموزشی صریح، توصیه هایی را برای ایمنی کودکان در موقعیتهای ترافیکی ارائه میکنند، اما بازنمایی تصویری انفعالی و ناتوان از شخصیتهای کودک و کمبود آموزشهای عملیاتی، توانمندسازی آنان را در کنشهای ترافیکی تحتالشعاع قرار میدهد. همچنین تأکید بر ایمنی شخصی، بعد مسئولیت اجتماعی را در آموزههای مربوط به جامعهپذیری تضعیف میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.