مقاله بررسی تجربی میزان کاهش الاینده های خروجی از خودرو بنزینی با استفاده از ماده افزودنی پاک کننده پلی الفینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی میزان کاهش الاینده های خروجی از خودرو بنزینی با استفاده از ماده افزودنی پاک کننده پلی الفینی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی میزان کاهش الاینده های خروجی از خودرو بنزینی با استفاده از ماده افزودنی پاک کننده پلی الفینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی میزان کاهش الاینده های خروجی از خودرو بنزینی با استفاده از ماده افزودنی پاک کننده پلی الفینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی میزان کاهش الاینده های خروجی از خودرو بنزینی با استفاده از ماده افزودنی پاک کننده پلی الفینی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

شکلگیری رسوبات در سیستم ورودی سوخت خودروهای سبک سبب اتلاف سوخت، محدود شدن جریان سوخت، تغییر ویژگی های پاشش، افزایش آلایندگی و رانندگینامطلوب می شود. برای جلوگیری از شکل گیری رسوبات و یا از بین بردن آنها مواد افزودنی به سوخت خودروها اضافه می شود. این افزودنیها مخلوطی از مواد شیمیایی هستند که مهمتریننقش آنها افزایش عدد اکتان، جلوگیری از خودروگی وتشکیل امولسیون و-اک کنندگی است. افزودنیهای کنترل رسوب باید رسوبات سرانژکتور و سوپاپهای ورودی را حذف و آنها را در سطح پایین حفظ کنند. افزودنیهای پاک کننده مواد فعال سطحی محلول در بنزین هستند که برای حذف رسوبات مورد استفاده قرار می گیرند. عاملهای فعال در افزودنیهای کنترل کننده رسوبات اساس شامل پلی الفین آمینها Polyolefin amines-POA پلی ایزوبوتیل آمینها Polyisobutylene amines-PIBA و پلی ساکسینیمیدها Polysuccinimides می باشند. این نوع بسته های افزودنی در بر دارنده موادی برای رساندن ملکولهایپاک کننده به رسوبات و سطوح فلزی هستند. در فعالیت حاضر برای بررسی اثر یکماده افزودنی پاک کننده با پایه آلکینامیین پلی الفین بر خودروهای بنزینی، آزمون آلایندگی در چرخه ECE+EUDC برای یک نمونه خودروی رایج درکشور استفاده شد. پس از دوازده هزار کیلومتر پیمایش و انجام آزمایش در فواصل مختلف بر روی شاسی دینامومتر، نتایج نشان داد که این ماده در سیکل برون شهری ،سیکل درون شهری و سیکل ترکیبی باعث کاهش آلاینده های Nox , HC گردیده است. با توجه به میزان کم کاهش آلاینده ها، اظهار نظر دقیقتر درباره اثرات این ماده مستلزم انجام آزمونهای بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.