مقاله بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی :

تعداد صفحات :۲۷

محتوای کتاب درسی، یکی از عناصر مهم نظام آموزش‌وپرورش است و در تحقق اهداف آموزش‌وپرورش نقش حیاتی دارد. در این پژوهش به تحلیل محتوای متن، تصاویر و فعالیت‌های کتاب مطالعات اجتماعی مقطع اول متوسطه در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بر مبنای فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب بر اساس تکنیک ویلیام رومی پرداخته‌شده است؛ و روش مورداستفاده در این پژوهش، تحلیل محتوا است. جامعه آماری پژوهش، شامل ۱۵۲صفحه از کتاب مطالعات اجتماعی مقطع اول متوسطه در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بود. یافته‌های تحقیق نشان داد که ضریب درگیری متن ۱۱/۰ است که نشان می‌دهد متن کتاب مطالعات اجتماعی مقطع اول متوسطه به شیوه فعالی نوشته‌نشده است. ضریب درگیری تصاویر نیز ۲۰/۰ تعیین شد که نشان داد تصاویر کتاب، دانش‌آموز را درگیر در یادگیری نمی‌کند. همچنین در بخش تحلیل شاخص فعالیت محور بودن کتاب، ضریب درگیری ۳۰/۲ تعیین شد که نشان می‌دهد کتاب مطالعات اجتماعی، برمبنای الگوی ویلیام رومی به شیوه فعالی تدوین نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.