مقاله چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده یکی از مهمترین دغدغههایی که امروزه مدارس کشور با آن روبهرو هستند تغییر نظام ارزشیابی از سنتی به توصیفی است، با چالشها و مشکلاتی که سر راه معلمان، دانشآموزان و والدین قرار داده است دارای مزیتهایی نیز هست. ما در این پژوهش سعی بر آن داریم تا این چالشها را شناسایی کنیم و بر مرتفع سازی آنان اقدام به عملآوریم. این مطالعه به شیوهی کیفی انجام گرفت و در آن از روش پدیدارشناسی برای درک چالشها استفاده شده شرکتکنندگان از میان معلمان شهرستان کوهبنان انتخاب شدند و نمونهگیری مبتنی بر هدف با هفت شرکتکننده انجام گرفت. روش اصلی جمعآوری اطلاعات، مصاحبه بدون ساختار و عمیق با روش تجزیه و تحلیل کلایزی[۱] صورت پذیرفته است. در طی مطالعهی چالشهای معلمان دورهی ابتدایی در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی پنج مضمون «روش تدریس، چالشهای ارزشیابی، انتظارات والدین، چالشهای دانشآموزان و تأثیر پوشه کار» استخراج گردید. پژوهش حاضر با توصیف چالشهای معلمان در ارزشیابی توصیفی به بررسی این چالشها پرداخت و آموزش تخصصی به معلمان، جلسات توجیهی برای والدین و تغییر روش تدریس متناسب با ارزشیابی را در برطرف سازی این چالشها ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.