مقاله بررسی تأثیر آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان :
تعداد صفحات :۳۸
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر خودراهبری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است. روش پژوهش شبه آزمایشی از نوع پیشآزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعهی آماری شامل کلیهی دانشجویان پسر رشتهی علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان (۷۴۰ نفر) میباشد. که به روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. آزمودنیهای پژوهش شامل تعداد ۶۰ دانشجو میباشد که از بین آنها۳۰ دانشجوی شرکتکننده در کارگاه مهارتهای مطالعه و یادگیری با الگوی مدیریت آموزش به عنوان گروه آزمایش و دانشجویانی با ویژگیهای همسان به عنوان گروه کنترل انتخاب شدند. در ابتدا پرسشنامهی خودراهبری فیشر به عنوان پیشآزمون به دانشجویان هر دو کلاس ارائه شد. سپس آزمودنیهای گروه آزمایش به مدت شش جلسهی هفتاد دقیقهای طبق الگوی مدیریت آموزش به یادگیری مهارتها و روشهای مطالعه پرداختند، اما گروه گواه هیچ مداخلهای دریافت نکرد. در پایان، پرسشنامهی خودراهبری به عنوان پسآزمون مجدداً به هر دو گروه ارائه شد. دادههای آماری با استفاده از آزمونهای T مستقل، فرمول اندازهی اثر و تحلیل کوواریانس تحلیل شد. یافتهها و نتایج پژوهش نشان داد؛ آموزش مهارتها و روشهای مطالعه با الگوی مدیریت آموزش بر یادگیری خودراهبر دانشجویان تأثیر معنادار و مثبتی دارد. لذا میتوان با این آموزش، خودراهبری یادگیری دانشجویان را ارتقاء داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.