مقاله طراحی سیستم تعلیق نیمه فعال جهت کاهش صدمات وارد به جاده از سوی خودروی سنگین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی سیستم تعلیق نیمه فعال جهت کاهش صدمات وارد به جاده از سوی خودروی سنگین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی سیستم تعلیق نیمه فعال جهت کاهش صدمات وارد به جاده از سوی خودروی سنگین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستم تعلیق نیمه فعال جهت کاهش صدمات وارد به جاده از سوی خودروی سنگین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی سیستم تعلیق نیمه فعال جهت کاهش صدمات وارد به جاده از سوی خودروی سنگین :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در این مقاله به تاثیر استفاده از سیستم تعلیق نیمه فعال در کاهش صدماتی که خودروه ای سنگین به جاده وارد می نمایند، پرداخته شده است ." میراگر نیمه فعال " مدل شده و پس از نصب بر روی مدل یک چهارم خودرو ، جهت دنبال نمودن نیـروی حاصل از استراتژی کنترل " میرایی آویخته بهبود یافتهMSD ، کنترل گردیده است . در پایان نیز میزان صدمات ایـن نـوع سیستم تعلیق با صدمات وارده به جاده از سوی سیستم تعلیق " غیر فعال بهینه " مقایسه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.