مقاله تحقیق و ریشه یابی عوامل موثر بر نارضایتی شغلی پرسنل شرکت های توزیع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحقیق و ریشه یابی عوامل موثر بر نارضایتی شغلی پرسنل شرکت های توزیع دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحقیق و ریشه یابی عوامل موثر بر نارضایتی شغلی پرسنل شرکت های توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحقیق و ریشه یابی عوامل موثر بر نارضایتی شغلی پرسنل شرکت های توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحقیق و ریشه یابی عوامل موثر بر نارضایتی شغلی پرسنل شرکت های توزیع :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

خشنودی و رضایت از شعل موضوعی استکه تا حدود زیادی مربوط به برداشتهای شخصی از شعل می شود و نمی توان بطور مطلق و مستقل درباره آن اظهار نظر کرد. کسی که از شغل خود رضایتی ندارد باید علت آن را پیداکرد.
عوامل متفاوتی در شرایط مختلف بر رضایت شغل اثر میگذارند مانند: همکاران جدید، شرایط اقتصادی، فقدان تلاش، تنوع در شغل، تحصیل شاغلان، فقدان نظام ارزشیابی و قدرشناسی ، تجدیدنظر درمحتوی شغل، غنی سازی شغل، توسعه شغل، چرخش شغل، رعایت تناسب شغل و شاغل و ایجاد ارتباطات صحیح در سازمان، نمونه هایی از شیوه های رویارویی با نارضایتی شغلی به شمار میرود.به این دلیل است که محققان رفتار سازمانی به اندازه گیری صحیح رضایت شغلی و درک آثار آن در محل کار علاقه مندند.
در این تحقیق که مطالعه بر روی عوامل موثر بر نارضایتی شغلی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شیراز می باشد، ابتدا عوامل موثر بر نارضایتی شغلی شناسایی و سپس با استفاده ازجمعیت اماری (پرسنل شرکت توزیع برق شیراز) و جمعیت نمونه و تنظیم پرسشنامه، میزان تاثیر این عوامل بر روی نارضایتی شغلی پرسنل با استفاده از تکنیک های آماری و نرم افزار SPSS مورد ارزیابی قرار گرفته است.
به منظور نتیجه گیری بهتر از این تحقیق، جمعیت نمونه بر اساس نوع تحصیل، پست سازمانی و میزان سابقه دسته بندی شده و تاثیر هر کدام از عوامل به شکل مجزا برروی دسته بندی فوق با استفاده از تحلیل واریانسو تکنیکهای اماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در نهایت، مشخص شده که نارضایتی شغلی در هر دسته تاثیر پذیر از کدامیک عوامل می باشد و بدین وسیله مدیریت سازمان قادر خواهد بود.در بالا بردن رضایت پرسنل که ارتباط مستقیم با رضایت مشتری دارد تصمیم گیری مناسب اتخاذ و پرسنل را هدایت نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.