مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی :
تعداد صفحات :۲۸
ماندگاری پویا و رو به رشد سازمانهای امروزی، در گرو تصمیمات مناسب، بهموقع و اثربخش است که این امر از طریق رهبری هوشمندانه و مبتنی بر تصمیمات استراتژیک حاصل خواهد شد. در این راستا، پژوهشگران در این تحقیق به دنبال مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی هستند. این تحقیق از نظر نوع و ماهیت، تحقیقی توصیفی ـ تحلیلی و از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. روش جمعآوری دادهها میدانی و پیمایشی (با استفاده از پرسشنامه) و از نوع فرضیهآزمایی است. در این تحقیق، مدل معرفیشده با استفاده از نمونهای ۲۱۸تایی و روشهای از حداقل مربعات جزئی (PLS) و تحلیل سلسلهمراتبی فازی بررسی شد.یافتههای حاصل از معادلات ساختاری نشان داد که هوش هیجانی با ۱۲۷/۰=β؛ خلاقیت با ۲۱۴/۰=β؛ خرد و عقل با ۱۵۲/۰=β؛ هوش عملی با ۲۱۴/۰=β؛ هوش فرهنگی با ۱۶۳/۰=β و هوش اجتماعی با ۲۶۰/۰=β، جزو ابعاد هوش استراتژیک هستند و فرضیههای پژوهش تأیید میشوند. نتایج اولویتبندی معیارها نیز نشان میدهد که هوش هیجانی دارای بیشترین وزن و اهمیت است و خلاقیت کمترین وزن و اهمیت را دارد. با تعمیم یافتههای حاصل از تحقیق میتوان گفت: «هوش هیجانی، خلاقیت، خرد و عقل، هوش عملی، هوش فرهنگی و هوش اجتماعی تأثیر قابلتوجهی بر هوش استراتژیک دارند». این پژوهش برای مدیران این حقیقت را روشن میسازد که آنها با سرمایهگذاری بر هوش هیجانی، خلاقیت، خرد و عقل، هوش عملی، هوش فرهنگی و هوش اجتماعی نهتنها ضرر نمیکنند؛ بلکه به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود هوش استراتژیک مدیران نیز دست مییابند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.