مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی :

تعداد صفحات :۲۸

ماندگاری پویا و رو به رشد سازمان‌های امروزی، در گرو تصمیمات مناسب، به‌موقع و اثربخش است که این امر از طریق رهبری هوشمندانه و مبتنی بر تصمیمات استراتژیک حاصل خواهد شد. در این راستا، پژوهشگران در این تحقیق به دنبال مقاله ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی هستند. این تحقیق از نظر نوع و ماهیت، تحقیقی توصیفی ـ تحلیلی و از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. روش جمع­آوری داده‌ها میدانی و پیمایشی (با استفاده از پرسشنامه) و از نوع فرضیه‌آزمایی است. در این تحقیق، مدل معرفی‌شده با استفاده از نمونه‌ای ۲۱۸‌تایی و روش‌های از حداقل مربعات جزئی (PLS) و تحلیل سلسله‌مراتبی فازی بررسی شد.یافته­های حاصل از معادلات ساختاری نشان داد که هوش هیجانی با ۱۲۷/۰=β؛ خلاقیت با ۲۱۴/۰=β؛ خرد و عقل با ۱۵۲/۰=β؛ هوش عملی با ۲۱۴/۰=β؛ هوش فرهنگی با ۱۶۳/۰=β و هوش اجتماعی با ۲۶۰/۰=β، جزو ابعاد هوش استراتژیک هستند و فرضیه‌های پژوهش تأیید می‌شوند. نتایج اولویت‌بندی معیارها نیز نشان می‌دهد که هوش هیجانی دارای بیشترین وزن و اهمیت است و خلاقیت کمترین وزن و اهمیت را دارد. با تعمیم یافته­های حاصل از تحقیق می­توان گفت: «هوش هیجانی، خلاقیت، خرد و عقل، هوش عملی، هوش فرهنگی و هوش اجتماعی تأثیر قابل‌توجهی بر هوش استراتژیک دارند». این پژوهش برای مدیران این حقیقت را روشن می­سازد که آن‌ها با سرمایه­گذاری بر هوش هیجانی، خلاقیت، خرد و عقل، هوش عملی، هوش فرهنگی و هوش اجتماعی نه‌تنها ضرر نمی­کنند؛ بلکه به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود هوش استراتژیک مدیران نیز دست می‌یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.