مقاله بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانکها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانکها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانکها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانکها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانکها :
تعداد صفحات :۲۴
هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر در تعویض برند (بانک) توسط مشتری است. این عوامل شامل کیفیت خدمات، شهرت، هزینه تعویض، مسافت، اثر تبلیغات رقبا، تعویض غیرارادی و متغیرهای جمعیتشناختی است. جامعه آماری پژوهش را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تشکیل دادهاند که از میان آنها بهوسیله نمونهگیری متناسب با حجم، تعداد ۳۹۷ نمونه گرفته شد. روش این تحقیق، توصیفی ـ همبستگی است که از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد و برای بررسی و تحلیل آن نرمافزار AMOS بهکار رفت. نتایج پژوهش نشان داد که مهمترین و تنها عامل مؤثر بر تعویض بانک توسط مشتری، عوامل غیرارادی است که نه تحتکنترل مشتری و نه تحتکنترل بنگاه است. با توجه به اینکه در دوره پیشرفت اینترنت و فناوری اطلاعات هستیم، پیشنهاد میشود که از بانکداری اینترنتی و بانکداری شخصی و سایر تکنیک های بازاریابی مستقیم استفاده شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.