مقاله طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل اثرات برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران) :
تعداد صفحات :۳۳
برونسپاری را میتوان واگذاری وظایف تکراری به یک تأمینکننده خارج از سازمان دانست. برونسپاری، مانند هر راهبرد دیگری اثراتی را در سازمان به همراه خواهد داشت. در این تحقیق، برای رفع مشکلات مهم کیفیتی خدمات در دانشگاهها از طریق بهبود نحوه برونسپاری، طی یک مدل معادلات ساختاری و برای اولین بار، اثر اجرای برونسپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان مورد سنجش قرار گرفته است. برای دستیابی به این منظور پس از مطالعات نظری صورتگرفته، ابتدا شاخصهای بهدستآمده توسط کارشناسان مورد سنجش قرار گرفته است و سپس، با تحلیل عاملی تأییدی به کمک نرمافزار لیزرل، شاخصهای مورد ادعا تأیید شدهاند. در نهایت، مدل معادلات ساختاری بهدستآمده نشان داد که رابطه مورد سؤال بهصورت مستقیم وجود دارد و به عبارتی، اجرای هرچه موفق برونسپاری موجب بهبود کیفیت خدمات مشتریان در جامعه آماری شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.