مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط :

تعداد صفحات :۲۶

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازارگرایی خرده­فروشی بر کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط (با نگرش بر روابط کانال خرده­فروشی) است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات از نوع تحقیق همبستگی است. در این مطالعه برای جمع­آوری داده­ها از روش تحقیق میدانی و به­کارگیری پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری مدیران فروشگاه زنجیره­یی رفاه در شهر تهران است. در این تحقیق، به دلیل محدود بودن حجم جامعه، حجم جامعه با حجم نمونه برابر است. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ و روایی آن توسط تعدادی از متخصصان جامعه آماری و استادان بازاریابی تایید شد است. پردازش داده­ها از طریق نرم­افزار اس­پی­اس­اس انجام شده است. یافته­های پژوهش حاکی از تاثیر مثبت بازارگرایی خرده­فروش بر هوش بازار تامین­کننده، هوش بازار تامین­کننده بر عملکرد تامین­کننده، بازارگرایی خرده­فروش بر عملکرد تامین­کننده، هوش بازار تامین­کننده بر رضایت اقتصادی و اجتماعی خرده­فروش، رضایت اقتصادی بر رضایت اجتماعی خرده­فروش است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.