مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA :

تعداد صفحات :۳۴

تحقیق حاضر با هدف مقایسه کارایی کانال­های مستقیم وغیرمستقیم بازاریابی بیمه در ایرانانجام شده است. پس از بررسی مطالعات انجام­شده پیشین، متغیرهای تحقیق تعیین شدند. برای ارزیابی کارایی کانال­های بازاریابی از تلفیق روش فرایند تحلیل شبکه­یی ANPو تحلیل پوشش داده­ها DEA و از مدل CCR جهت سنجش کارایی عملیاتی واحدهای تصمیم­گیری استفاده شده است. روش تحقیق براساس هدف، کاربردی و براساس نحوه گردآوری داده­ها توصیفی است. جامعه آماری تحقیق کلیه شرکت­های بیمه که در سال۱۳۹۰در ایران فعالیت داشته­اند می­باشد. درابتدا پرسشنامه تحقیق بین مدیران ارشد شرکت­های بیمه توزیع شده و سپس بااستفاده از فرایند تحلیل شبکه­یی وزن متغیرها تعیین شد. بعد از نرمالیزه کردن داده­ها با استفاده از تحلیل پوشش داده­ها نتیجه تحقیق حاکی از این مطلب شد که کارایی کانال غیرمستقیم بیشتر از کارایی کانال مستقیم بازاریابی بیمه در ایران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.