مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA :
تعداد صفحات :۳۴
تحقیق حاضر با هدف مقایسه کارایی کانالهای مستقیم وغیرمستقیم بازاریابی بیمه در ایرانانجام شده است. پس از بررسی مطالعات انجامشده پیشین، متغیرهای تحقیق تعیین شدند. برای ارزیابی کارایی کانالهای بازاریابی از تلفیق روش فرایند تحلیل شبکهیی ANPو تحلیل پوشش دادهها DEA و از مدل CCR جهت سنجش کارایی عملیاتی واحدهای تصمیمگیری استفاده شده است. روش تحقیق براساس هدف، کاربردی و براساس نحوه گردآوری دادهها توصیفی است. جامعه آماری تحقیق کلیه شرکتهای بیمه که در سال۱۳۹۰در ایران فعالیت داشتهاند میباشد. درابتدا پرسشنامه تحقیق بین مدیران ارشد شرکتهای بیمه توزیع شده و سپس بااستفاده از فرایند تحلیل شبکهیی وزن متغیرها تعیین شد. بعد از نرمالیزه کردن دادهها با استفاده از تحلیل پوشش دادهها نتیجه تحقیق حاکی از این مطلب شد که کارایی کانال غیرمستقیم بیشتر از کارایی کانال مستقیم بازاریابی بیمه در ایران است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.