مقاله بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا :

تعداد صفحات :۲۴

در این پژوهش، عوامل مؤثر بر کیفیت وب‌سایت دیجی کالا و تأثیر آن بر اعتماد و رضایت مشتری و در‌نهایت تأثیر مجموعه این عوامل بر قصد خرید مجدد مشتریان این وب‌سایت بررسی شد. نتایج نشان داد که عوامل راحتی خرید، سودمندی اطلاعات، امنیت تراکنش و ارتباط با مشتری بر کیفیت وب‌سایت مؤثر هستند. به‌علاوه نتایج نمایانگر این است که در میان متغیرهای تعیین‌کننده‌ کیفیت وب‌سایت، ارتباط با مشتری بیشترین تأثیر و طراحی سایت کمترین تأثیر را بر کیفیت وب‌سایت داشته است. نتایج پژوهش همچنین نشان­دهنده عدم‌تأیید ارتباط مثبت و مستقیم کیفیت وب‌سایت با قصد خرید مجدد مشتری است؛ به عبارت دیگر، کیفیت وب‌سایت از طریق بالابردن رضایت مشتری و اعتماد مشتری، بر قصد خرید مجدد تأثیر می­گذارد؛ بنابراین کیفیت وب‌سایت می‌تواند یکی از عوامل مهم برای بالابردن قصد خرید مجدد باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.