مقاله تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران) :
تعداد صفحات :۳۷
مسؤولیت اجتماعی شرکتها امروزه نقش ارزشمندی در بنگاههای اقتصادی ایفا میکند و توجه فزایندهای را بهدست آورده است؛ درحالیکه بسیاری از مطالعات تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکتها را بر روی مصرفکنندگان مورد بررسی قرار دادهاند. تحقیقات اندکی تلاش نمودهاند تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکتها در درک کارکنان از سازمان، از دیدگاه بازاریابی رابطهمند مورد بررسی قرار دهند. هدف از این مطالعه تعیین تاثیر نقش مسؤولیت اجتماعی شرکتها بر کیفیت و نتیجه رابطه کارکنان با سازمان است. در این تحقیق، براساس مدل کارول، چهار بعد از مسؤولیت اجتماعی شرکتها (مسؤولیت اقتصادی، مسؤولیت قانونی، مسؤولیت اخلاقی و مسؤولیت بشر دوستانه)استفاده شده است و منظور از کیفیت رابطه، اعتماد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان و نتیجه رابطه، تعهد سازمانی است. دادههای تحقیق از طریق پرسشنامه از کارکنان شرکتهای صنایع غذایی در شهرک صنعتی نصیرآباد مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران جمعآوری شده است. به منظور توصیف دادهها از آمار توصیفی و برای تحلیل آن و آزمون فرضیهها از آمار استنباطی استفاده و از روش مدلیابی معادلات ساختاری و با بهرهگیری از دو نرمافزار Spss و Lisler کمک گرفته شده است. یافتههای حاصل نشان میدهد همه ابعاد مسؤولیت اجتماعی شرکتها تاثیر مثبت و مستقیمی بر روی کیفیت رابطه کارکنان با سازمان دارند؛ اما تاثیرات آنها یکسان نیست. بهگونهای که مسؤولیتهای بشردوستانه و اخلاقی بشترین تاثیر را بر اعتماد سازمانی دارند و مسؤولیتهای اخلاقی و قانونی نیز بیشترین تاثیر را بر رضایت شغلی میگذارند. همچنین، کیفیت رابطه بر نتیجه رابطه تاثیر بسزایی میگذارد و اعتماد سازمانی نسبت به رضایت شغلی بیشترین تاثیر مثبت و مستقیم را بر تعهد سازمانی میگذارد. علاوه براین نتایج، ابعاد مسؤولیت اجتماعی شرکتها تاثیر مثبت ولی غیرمستقیمی را بر نتیجه رابطه (تعهد سازمانی) نیز دارد. در این زمینه مسؤولیتهای اقتصادی، قانونی و بشردوستانه بیشترین تاثیر را بر تعهد سازمانی از طریق واسطه اعتماد سازمانی میگذارند و تنها بعد مسؤولیت اخلاقی بیشترین تاثیر را بر روی تعهد سازمانی از طریق واسطه رضایت شغلی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.