مقاله رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B) :

تعداد صفحات :۳۲

این مقاله با استفاده از مدل کلر در ارزش ویژه برند و همچنین بر پایه مقاله علمی پژوهشی ” ارزش ویژه برند شرکتی و وفاداری در بازارهای B2B که در کشور فنلاند انجام شده است و با استفاده از مدل اصلاح شده مبتنی بر مدل ارائه شده اولیه، در پژوهش مذکور و مبتنی بر کار پژوهش تدوین شده است. هدف‌های نظری این تحقیق عبارتند از بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند داده پردازی با آگاهی از برند، تصویر برند و وفاداری به برند آن. پس از تنظیم فرضیه های تحقیق، بر مبنای مقاله اصلی، پرسشنامه‌ای متشکل از ۱۳ سؤال که ۴ بعد آگاهی از برند، تصویر برند، ارزش ویژه برند و وفاداری به برند را می سنجد و با گزینه هایی بر اساس مقیاس ۷ رتبه‌یی لیکرت طراحی گردید. سپس بین ۱۵۲ نفر از کارمندان و مدیران و برخی از مشتریان توزیع و جمع‌آوری گردید. سپس با تجزیه‌وتحلیل داده های به دست آمده از پرسش‌نامه نتایج زیر حاصل شد:۱- آگاهی از برند داده پردازی بر ارزش ویژه آن تاثیری ندارد.۲- تصویر برند داده پردازی بر ارزش ویژه برند آن تأثیر مثبت دارد.۳- ارزش ویژه برند داده پردازی بر وفاداری به آن تأثیر مثبت دارد. نتیجه قابل توجه این پژوهش آن است که اولاً، در مقاله اصلی، مدل اولیه‌ای که توسط پژوهش محققان اصلی تائید نشده و منجر به اصلاح مدل توسط ایشان گردیده بود، در این پژوهش و جامعه آماری آن، مورد تائید قرار گرفت. ثانیاً در مدل های ارزش ویژه برند آکر، کلر که اساساً در بازارهای مصرفی ارائه شده است و در آن‌ها آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند تأثیر مثبت دارد، در این پژوهش تأثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند، تائید نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.