مقاله آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی دارای ۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی :

تعداد صفحات :۵۸

امروزه بازاریابی وسیله‌ای برای رسیدن به هدف برتر رقابتی است. با توجه به رشد و پویایی بازار محصولات تجملی و فراگیر شدن این کالاها و خدمات، بررسی علل مصرف و خرید کالاها و خدمات تجملی و درک آرمان‌های مصرف‌کنندگان که خود بر رفتار خرید آن‌ها مؤثر هستند، از جمله اقدامات مهم در بازاریابی محسوب می‌شود. همچنین شناخت رفتار مصرف‌کنندگان کلید اساسی در موفقیت برنامه‌های بازاریابی محسوب می‌شود. این مهم در خریدهای لوکس، تجلی و نمود بیشتری پیدا می‌کند؛ چرا که در مصرف لوکس انگیزه‌های گرایش به خرید کالاهای خاص، بیشتر ریشه در مسایل روانی مصرف‌کنندگان دارد تا مشخصات کالا. در سال‌های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی و ساخت لوازم رفاهی پیشرفته، خرید کالاهای لوکس و غیرضرور، به هدف و آرزوهای زندگی افراد بسیاری تبدیل شده است. هدف از پژوهش حاضر ارزیابی اثرات آرمان‌های درونی و بیرونی بر روی ترجیح نام و نشان‌های تجاری (برندهای) تجملی، است. از این­رو بر دو زمینه آرمان‌های درونی و آرمان‌های بیرونی تمرکز شده است و همچنین، خرید خودروهای لوکس به‌عنوان رفتار مصرف‌کننده مورد ارزیابی قرار گرفته است. در این تحقیق متغیرهای رشد شخصی، ارتباطات و وابستگی، احساس همبستگی و اعتماد به نفس، جهت ارزیابی آرمان‌های درونی و متغیرهای ثروت، ظاهر، و نفوذ محبوبیت، برای ارزیابی آرمان‌های بیرونی، به‌عنوان متغیرهای مستقل، و نیز ترجیح نام و نشان تجاری (برند) تجملی، به‌عنوان متغیر وابسته، در نظر گرفته شده‌اند. به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز، به‌وسیله پرسشنامه، در میان مصرف‌کنندگان خودروهای لوکس، از ۳۰۰ نفر از مصرف‌کنندگان نام و نشان‌های تجاری (برندهای) تجملی خودرو (بنز، بی‌ام‌و، پورش و لکسوس) استفاده شد که در سطح شهر تهران، به روش تصادفی خوشه‌یی انتخاب شده‌اند و از طریق مدل‌یابی معادلات ساختاری، فرضیه‌ها مورد آزمون قرار گرفتند. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از جهت شیوه جمع‌آوری اطلاعات، پیمایشی محسوب می‌شود. یافته‌های اصلی نشان می‌دهند که آرمان‌ها می‌توانند بسته به نوعشان بر روی ترجیح نام و نشان‌های تجاری (برندهای) لوکس تأثیر بگذارند: این تأثیر برای آرمان‌های خارجی (بیرونی) مثبت و برای آرمان‌های ذاتی (درونی) منفی است. همچنین یافته‌ها حاکی از این است که ارتباطات و وابستگی، نقش اساسی‌تری را در رفتار مشتریان لوکس بازی می‌کنند، برخلاف آنچه که قبلاً تصور می‌شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.