مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هزینههای کیفیت در فاز تولید انبوه محصولات خودروسازی (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو و سایپا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هزینههای کیفیت در فاز تولید انبوه محصولات خودروسازی (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو و سایپا) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هزینههای کیفیت در فاز تولید انبوه محصولات خودروسازی (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو و سایپا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هزینههای کیفیت در فاز تولید انبوه محصولات خودروسازی (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو و سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر هزینههای کیفیت در فاز تولید انبوه محصولات خودروسازی (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو و سایپا) :
تعداد صفحات :۲۱
نظر به پیشرفت روزافزون علم مدیریت کیفیت و رقابت فشرده بازار که بهره وری را بیش از پیش حائز اهمیت نموده و با عنایت به اینکه سیستمهای حسابداری به هزینههای مشهود در فرآیندهای طراحی ، تولید ، ساخت و مونتاژ توجه خاصی داشته و پاسخگوی نیازهای هزینههای غیرمشهود نیز نمیباشند، بنابراین ضرورت وجود روشی برای محاسبه و کنترل هزینههای کیفیت بیش از پیش در برنامههای تولید انبوه احساس میشود.شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر هزینههای کیفیت در تولید انبوه محصولات در هر صنعتی از اهیمت بسزایی برخودار است و با در نظر گرفتن ارتباط داخلی فاکتورها و رتبهبندی گزینهها جهت بررسی هزینههای کیفیت در تولید انبوه صنایع خودروسازی ، میتوان بیش از پیش به اهمیت هزینههای کیفیت در فاز تولید انبوه پی برد.در این پژوهش پس از مرور ادبیات مرتبط و مشاوره با کارشناسان خبره خودروسازی ، عوامل موثر بر هزینههای کیفیت در تولید انبوه دو شرکت معتبر خودروسازی کشور( ایران خودرو و سایپا ) شناسایی گردید. نتایج پژوهش نشان میدهد که هزینه شکست داخلی یکی از عوامل موثر در افزایش هزینه خودروسازان کشور است و ۵۹ درصد از کل هزینههای کیفیت را در بر میگیرد ، در حالیکه هزینه پیشگیرانه فقط ۴ درصد از هزینههای کیفیت شرکت را تشکیل میدهد و این نکته نشان دهنده آنست که هزینههای پیشگیرانه کمترین درصد از هزینههای شرکتها است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.