مقاله رابطه سیاست تقسیم سود شرکتها با عرضهکنندگان و مشتریان عمده کالا و خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه سیاست تقسیم سود شرکتها با عرضهکنندگان و مشتریان عمده کالا و خدمات دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه سیاست تقسیم سود شرکتها با عرضهکنندگان و مشتریان عمده کالا و خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه سیاست تقسیم سود شرکتها با عرضهکنندگان و مشتریان عمده کالا و خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه سیاست تقسیم سود شرکتها با عرضهکنندگان و مشتریان عمده کالا و خدمات :
تعداد صفحات :۲۹
هدف این مقاله ، بررسی ارتباط بین عرضهکنندگان و مشتریان عمده کالا و خدمات با سیاست تقسیم سود شرکتها است. در این مقاله بیان میشود که تأمینکنندگان و مشتریان عمده چگونه بر سیاست تقسیم سود شرکتها تأثیر میگذارند. پژوهش حاضر بر مبنای هدف، کاربردی و بر اساس روش، از نوع توصیفی و همبستگی است. آزمون فرضیههای تحقیق به کمک تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه با استفاده از روش حداقل مربعات تلفیقی PLS)) انجام شده است. نمونه آماری مورد بررسی این پژوهش شامل ۹۹ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. یافتهها حاکی از آن است که چنانچه شرکت خرید عمده داشته باشد، به عبارتی مواد اولیه خود را به صورت عمده خریداری نماید، توانایی توزیع سود نقدی کمتری دارد و بالعکس چنانچه دارای مشتریان عمده باشد و فروش محصولاتش را به صورت عمده انجام دهد، میتواند به صورت مستمر و سالانه به توزیع سود پرداخته و نیاز سهامداران خود را برآورده سازد.
The purpose of this study is to evaluate the relationship between principal suppliers and customers for goods and services with the firms dividend policy. In this paper we will describe how major suppliers and customers affect corporate dividend policy.The present research based on objective, Practical, and based on method is descriptive and correlation.The test of research hypotheses have been done with multiple regression analysis by using the method of panel least square (PLS). Statistical sample considered in this research consists of 99 companies of among the list of Accepted Companies in Tehran Stock Exchange. The Research findings reveals that if company has bulk buying, in other words, purchase the own raw materials in bulk, has the ability to distribute lower cash dividends and conversely, if has major customers, and carry out the own products sales in bulk, can be basis continuous and annual to the distribution of profits to pay and satisfy the own shareholders” need.
Keywords: Dividend Policy, Principal Suppliers, Principal Customers
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.