مقاله الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر :

تعداد صفحات :۴۳

به منظور دستیابی به الگوی مناسبی برای آمیخته ی ارتباطات و پیشبرد در صنعت گردشگری ایران، چارچوب نظری فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر که محور اصلی فعالیت های گردشگری هستند مطالعه و بررسی می شود و تاثیر مجاری ارتباطی و منابع اطلاعاتی مختلف بر این فرآیند، مورد آزمون و سنجش قرار میگیرد.
برای هر چه واقعی تر شدن آمیخته ی مورد نظر برای ایران، عمدتاً پاسخ های گردشگران اروپایی و امریکایی مسافر به ایران در فاصله ی زمانی شهریور ۱۳۷۹ تا فروردین ۱۳۸۰ به مدت ۸ ماه به سؤال در مواردی از قبیل مجاری ارتباطی و منابع اطلاعاتی آنها برای تصمیم گیری در خرید سفر، محرک های اولیه برای انتخاب مقصد سفر، عوامل انگیزشی و ضدانگیزشی در انتخاب مقصد سفر، شیوه و دوره سفر آنان، انتظارات آنان از سفر انجام شده و رضایت و عدم رضایت آنان در سفر به ایران مدنظر قرار گرفت. پاسخ های گردشگران با استفاده از روش های مختلف آماری و نرم افزارهای مختلف تجزیه و تحلیل شد و دیدگاه گردشگران به خصوص در صورت تطبیق با یافته های پژوهشهای دیگر در طراحی الگوی پیشنهادی برای آمیخته ی ارتباطات و پیشبرد در ایران به کار گرفته شد.
یافته های این پژوهشی منتج به انجام تغییرات و اصلاحاتی در الگوی محرک – پاسخ (ب) رفتار خریدار سفر میدلتون شد و تحلیل های آماری پژوهش بیانگر آن است که منابع اطلاعاتی شخصی غیرقابل کنترل (ارتباطات دهان به دهان) یا تبلیغات مردمی، موثرترین مجرای ارتباطی و منبع اطلاعاتی در فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر و انتخاب مقصد آنان است. بر این اساس، آمیخته ی پیشبرد در خدمات گردشگری رتبه بندی و ضمن ارائه ی الگوی آمیخته ی ارتباطات و پیشبرد برای توسعه ی صنعت گردشگری در ایران، نظام ارتباطات بازاریابی در این صنعت بازسازی شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.