مقاله نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعه کیفی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعه کیفی) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعه کیفی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعه کیفی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش از ‌دبستان پنج و شش ساله شهر مشهد (نتایج یک مطالعه کیفی) :

تعداد صفحات :۴۵

شکل‌گیری نگرش، ارزش‌ها، تعهد و مهارت‌های مورد نیاز برای حفظ و پشتیبانی محیط زیست در افراد از سنین پایه آغاز می‌شود. پژوهش حاضر با هدف بررسی دلایل نگرش‌های محیط زیستی کودکان پیش‌دبستانی (پنج و شش سال) انجام شد که شامل الگوهای مصرف، حفاظت از محیط زیست، بازیافت، استفاده مجدد و روش‌های زندگی می‌باشد. جامعه آماری همه کودکان پنج و شش سال شهر مشهد بودند. در این پژوهش به سبب مشکلات مربوط به همکاری مسئولان مهدکودک و والدین، از روش نمونه‌گیری در دسترس استفاده شد و پس از انتخاب سه مهدکودک، ۴۰ نفر از کودکان پنج و شش سال انتخاب شدند. یافته‌های مربوط به نگرش از طریق مصاحبه حاصل شد که سؤالات آن از پرسشنامه استاندارد موراک اقتباس شده است. نسخه اقتباس شده از پرسشنامه با تصاویر طراحی شده توسط پژوهشگر حمایت شد که به طور واضح هر یک از سؤالات را معرفی می‌کرد. روش تجزیه و تحلیل یافته‌ها، تحلیل محتوای متن مصاحبه و اتوبیوگرافی بوده است. نتایج پژوهش نشان می‌دهد که در بیشتر موارد، نگرش‌های انسان‌محورانه قوی‌تر از نگرش‌های طبیعت‌گرایانه می‌باشد و همچنین در مورد بعضی از مفاهیم مانند مفهوم بازیافت، کودکان هیچ ایده‌ای نداشتند. مهدکودک‌ها به عنوان فضایی که کودکان ساعت‌های زیادی از طول روز خود را در مهم‌ترین سنین الگوپذیری و آموزش‌پذیری در آن سپری می‌کنند، می‌توانند به عنوان یکی از مهم‌ترین فضاها برای تغییر نگرش‌های محیط زیستی کودکان در نظر گرفته شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.