مقاله ارتباط بین راهبردهای یادگیری زبان در خارج از کلاس، خواندن و درک مطلب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارتباط بین راهبردهای یادگیری زبان در خارج از کلاس، خواندن و درک مطلب دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارتباط بین راهبردهای یادگیری زبان در خارج از کلاس، خواندن و درک مطلب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط بین راهبردهای یادگیری زبان در خارج از کلاس، خواندن و درک مطلب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارتباط بین راهبردهای یادگیری زبان در خارج از کلاس، خواندن و درک مطلب :
تعداد صفحات :۳۳
هدف از انجام این تحقیق کاربردی، بررسی ارتباط بین راهبردهای یادگیری زبان خارج از کلاس و خواندن و درک مفاهیم میباشد. از آنجا که در مورد راهبردهای زبانآموزان بر اساس علاقه خودشان و به صورت فعال تحقیقات اندکی صورت گرفته است، ضرورت این تحقیق احساس میشود. چارچوب نظری این تحقیق یادگیری زبان در خارج از کلاس است. پیرکارد(۱۹۹۶)، بنسن(۲۰۰۱)، هیوآنگ و ونرسن(۱۹۸۷)، ریس(۱۹۸۱)، ویسک(۱۹۷۹)، آکسفورد و نیکوس(۱۹۹۳) و ماکرو(۲۰۰۱) خصوصیات فراگیران موفق زبان را بررسی کردند که شامل راهبردهای خارج از کلاس، از جمله جستوجوی فرصتهای استفاده از زبان، بود. محاسبات آماری نشان داد که زبانآموزان روش نظارتی را از همه بیشتر استفاده میکنند. راهبردهای یادگیری زبان را به اندازه سطح زبان یا خواندن و درک مفاهیم خویش استفاده نمیکنند. اگرچه زبانآموزان راهبردهای زیادی به گونه طور ناخودآگاه برای یادگیری زبان استفاده میکنند ولی ایده یادگیری از طریق استراتژی ها برای آنها جدید میباشد. زبانآموزان روش ساختاری، عملکردی و نظارتی یادگیری زبان را به طور یکسان استفاده نمیکنند . زبانآموزان بیشتر به استفاده از ساختار زبانشناسی توجه میکنند پاسخ های دیگران را اصلاح میکنند. دانشآموزان فعالیتهای غیر فعال خواندن و گوش کردن بیشتر از سایر فعالیت ها توسط دانشآموزان استفاده میشود. بهتر آن است که معلمان خصوصیات زبانآموزان را بر اساس ویژگیهای یادگیرندگان موفق شناسایی کنند. پیشنهاد میشود که معلمان زبانآموزان را در شناخت اهمیت استفاده آگاهانه راهبردهای یادگیری زبان کمک کنند تا یادگیری سریعتر، آسانتر و مؤثرتر صورت گیرد. فراهم کردن فرصتهایی برای زبانآموزان که یادگیری و استفاده زبان را به صورت معنی دار و هدفمند باشد، مؤثر خواهد بود. ادغام آموزش راهبردها در برنامه درسی یا مطالب درسی موجب تشویق دانشآموزان به ادامه یادگیری در خارج از کلاس خواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.