مقاله بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها :
تعداد صفحات :۲۵
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه تجربه بازی، خودکارآمدی دیجیتالی و چالشهای معلمان مدارس ابتدایی با بهکارگیری یادگیری مبتنی بر بازیهای رایانهای بوده است. برای رسیدن به این هدف از روش پژوهش همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل معلمان مدارس ابتدایی شهرستان تبریز بود که ۱۲۲ نفر از بین این جامعه با روش نمونهگیری تصادفی ساده بهعنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری اطلاعات و دادهها از این نمونه، از پرسشنامه خودکارآمدی دیجیتالی دانشآموز محور، پرسشنامه محقق ساخته تجربه بازیهای رایانهای معلمان و همچنین از پرسشنامه محقق ساخته چالشهای درونی بهکارگیری یادگیری مبتنی بر بازیهای رایانهای استفاده شده است. نتایج نشان دادند که بین میزان تجربه بازیهای رایانهای معلمان و بهکارگیری این بازیها رابطه مثبت و معناداری وجود دارد، بین خودکارآمدی بازیهای رایانهای و بهکارگیری آنها رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و همچنین بین خودکارآمدی بازیهای رایانهای معلمان و چالشهای درونی معلمان در بهکارگیری این بازیها رابطه منفی و معناداری وجود دارد. بر اساس نتایج، حمایت مدارس در استفاده از بازیهای رایانهای پیشنهاد شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.