مقاله رسانههای شهروندی و حوزه عمومی جایگزین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رسانههای شهروندی و حوزه عمومی جایگزین دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رسانههای شهروندی و حوزه عمومی جایگزین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانههای شهروندی و حوزه عمومی جایگزین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رسانههای شهروندی و حوزه عمومی جایگزین :
تعداد صفحات :۷۲
در این مقاله رسانههای شهروندی و نقش آنها در شکلگیری حوزه عمومی جایگزین و فضای گفتوگویی مورد بررسی قرار گرفته است. ابتدا در خلال مباحث نظری شکلگیری حوزه عمومی جایگزین در بعد نظری و وابستگی آن به یک رسانه فراگیر و متکثر مانند: اینترنت مطرح و سپس سیر تطور و شکلگیری رسانههای شهروندی و جایگاه آنها در زیستبوم جدید رسانهای مورد بررسی قرار گرفته است. در خلال این پژوهش پنج سایت فعال روزنامهنگاری شهروندی، به عنوان نمونههایی از رسانههای شهروندی که در ایجاد فضاهای گفتوگویی و شکلگیری حوزه عمومی جایگزین حول محور مورد تمرکز خود عمل میکردند، برای مطالعه انتخاب شدند و با مدیران و بنیانگزاران آنها گفتوگو شد. در نهایت نیز سازوکار فعالیت و اداره این رسانهها مورد بررسی قرار گرفت و نشان داده شد که نمونههای انتخابشده دارای چه ویژگیهایی هستند و با چه چالشهایی روبرو شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.