مقاله نوجوانان و تلفن همراه دکتر علیرضا حسینی پاکدهی* مریم حاج محمدی**
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نوجوانان و تلفن همراه دکتر علیرضا حسینی پاکدهی* مریم حاج محمدی** دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نوجوانان و تلفن همراه دکتر علیرضا حسینی پاکدهی* مریم حاج محمدی** کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نوجوانان و تلفن همراه دکتر علیرضا حسینی پاکدهی* مریم حاج محمدی**،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نوجوانان و تلفن همراه دکتر علیرضا حسینی پاکدهی* مریم حاج محمدی** :
تعداد صفحات :۵۵
چکیده
امروزه تلفن همراه در مقایسه با رایانه و فناوریهای اینترنتی، به دلیل ارزانی و سهولت استفاده از آن، نفوذ بیشتری در زندگی اجتماعی، سبک زندگی و رفتار مصرفی مردم دارد. این مقاله بخشی از پژوهشی است در راستای شناخت این مسئله که نوجوانان تهرانی در استفاده و دستیابی به تلفن همراه چگونه رفتار میکنند؟
چارچوب مفهومی بر اساس بررسی دیدگاهها و مرور منابع تجربی تنظیم و در قالب آن، فرضیههای اصلی مطرح شده است. پژوهش به روش پیمایشی و با استفاده از پرسشنامههای خرد در مورد ۳۸۷ نفر از نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله شهر تهران انجام گرفته است. نتایج پژوهش نشان میدهد که عواملی چون “میزان پایبندی به مذهب، جنس، میزان فضای عاطفی درون خانواده و معدل درسی” در گرایش نوجوانان به کارکردهای مطلوب یا نامطلوب تلفن همراه مؤثر است. همچنین یافتهها نشان میدهد که استفاده از امکانات جانبی تلفن همراه، به “پیامک و بلوتوث” تعلق دارد. در ذخیره سازی محتوای گوشی تلفن همراه، “جوک و سرگرمی” بیشترین و” علمی- آموزشی” کمترین علاقه را در میان نوجوانان به خود اختصاص دادهاند. میان گرایش دختران و پسران بهاین اولویتها نیز تفاوت معنادار وجود دارد. غالب نوجوانان از سیم کارت اعتباری استفاده میکنند. بسیاری از آنها اعتیاد موبایلی دارند و بویژه از تلفن همراه برای دوستیابی با جنس مخالف، استفاده میکنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.