مقاله طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانشآموزان با درنظرگرفتن نقش واسطهای حمایت ادراک شده معلم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانشآموزان با درنظرگرفتن نقش واسطهای حمایت ادراک شده معلم دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانشآموزان با درنظرگرفتن نقش واسطهای حمایت ادراک شده معلم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانشآموزان با درنظرگرفتن نقش واسطهای حمایت ادراک شده معلم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانشآموزان با درنظرگرفتن نقش واسطهای حمایت ادراک شده معلم :
تعداد صفحات :۲۹
زمینه: هدف پژوهش حاضر، طراحی و آزمودن الگویی از اثر دو ساختار هدف یادگیری و عملکردی حاکم بر مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانشآموزان شامل انگیزش درونی و نمادهای رفتاری آن (تلاش و رفتارهای کمکیابی) با درنظر گرفتن نقش واسطه ای حمایت ادراک شده عاطفی و ابزاری از سوی معلم بود. روش: پژوهش حاضر از نوع همبستگی و الگویابی معادلات ساختاری است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان بود که ازمیان آنها به روش نمونه گیری تصادفی چندمرحله ای تعداد ۲۱۰ نفر (۱۵۰ دختر و ۶۰ پسر) به عنوان اعضای نمونه انتخاب شدند. پرسشنامههای ساختارهای هدف مدرسه، حمایت ادراک شده معلم و مقیاس ساختارهای انگیزشی جهت سنجش متغیرهای مورد استفاده قرار گرفتند. کلیه تحلیلها با استفاده از نرم افزارهای SPSS ویراست ۲۲ و AMOS ویراست ۱۸ صورت گرفت. جهت تحلیل روابط واسطه ای نیز از روش بوتاسترپ در برنامه MACRO پریچر و هیز استفاده شد.یافتهها: شاخصهای برازندگی الگویابی معادلات ساختاری نشان دادند که الگوی پیشنهادی از برازش مطلوبی با دادهها برخوردار است و ازمیان تمامی مسیرها ۲ مسیر در الگوی نهایی حذف شدند. نیمی از روابط واسطه ای میان متغیرها نیز معنیدار بودند. نتایج: ساختار هدف یادگیری در مدرسه آثار مثبتی بر پیامدهای عملکردی و ساختارهای انگیزشی دانش آموزان هم به صورت مستقیم و هم به صورت واسطه ای از طریق حمایت عاطفی و حمایت ابزاری معلم دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.