مقاله اثربخشی چندرسانهای آموزشی دیکتهیار بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی چندرسانهای آموزشی دیکتهیار بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی چندرسانهای آموزشی دیکتهیار بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی چندرسانهای آموزشی دیکتهیار بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی چندرسانهای آموزشی دیکتهیار بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا :
تعداد صفحات :۲۷
هدف پژوهش حاضر تولید چندرسانهای دیکتهیار و اثربخشی آن بر بهبود مشکلات حافظهدیداری و شنیداری دانشآموزان ناتوان در یادگیری املا بود. طرح پژوهش، شبه آزمایشی و دوگروهی با پیشآزمون و پسآزمون بود. جامعهی آماری پژوهش شامل دانشآموزان با ناتوانی یادگیری املای پایهی دوم ابتدایی شهر اراک در سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ میشد. نمونه شامل ۳۹ نفر بود که از این تعداد به تصادف، ۲۰ نفر در گروه آزمایش و ۱۹ نفر در گروه کنترل جایگزین شدند. به مدت ۱۵ جلسه گروه آزمایش با چندرسانهای دیکتهیار و گروه کنترل با روش متداول آموزش دیدند. جهت تشخیص این دانشآموزان در مرکز ناتوانیهای یادگیری از مقیاس تجدیدنظرشدهی وکسلر، مصاحبهی بالینی و آزمون املا استفاده شده بود. برای گردآوری دادهها از آزمون املا و جهت تحلیل دادهها از آزمون U منویتنی و ویلکاکسون استفاده شد. یافتهها نشان داد دانشآموزانی که با چندرسانهای دیکتهیار آموزش دیدند نسبت به دانشآموزانی که به روش متداول آموزش دیدند به صورت معناداری بهبود بیشتری در مشکلات حافظه دیداری و شنیداری داشتند(۰۰۱/0P<). بنابراین چندرسانهای دیکتهیار در بهبود مشکلات حافظهدیداری و شنیداری دانشآموزان ناتوان در یادگیری املا مؤثر است. پیشنهاد میشود از چندرسانهای دیکتهیار در آموزش دانشآموزان ناتوان در یادگیری املا استفاده شود و برای انواع دیگر ناتوانی یادگیری، چندرسانهای آموزشی تولید شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.