مقاله ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی :

تعداد صفحات :۲۶

در ‏این تحقیق ارتباط مدیریت‏زمان و خود‏اثربخشی ادراک‏شده با اهمالکاری تحصیلی بین دانشجویان‏‏دانشگاه‏پیام‏نور‏اهواز مورد ‏بررسی قرار‏گرفت. از ‏بین دانشجویان‏مشغول به‏تحصیل ۱۸۰ نفربه شیوه تصادفی طبقه‏ای انتخاب شدند. برای جمع‏آوری داده‏ها از پرسشنامه‏های-مدیریت زمان ترومن و هارتلی (۱۹۹۶) – خود اثربخشی ادراک شده شوارتز و جروسالم (۲۰۰۱) و اهمالکاری تحصیلی محقق ساخته (۱۳۸۷) استفاده به عمل آمد. نتایج نشان داد که بین متغیر مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده و اهمالکاری تحصیلی همبستگی منفی وجود دارد. تحلیل رگرسیون نشان‏داد که بین متغیرهای‏پیش‏بین (مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک‏شده) با متغیر‏ملاک (اهمالکاری‏تحصیلی) همبستگی چندگانه ۵۵۳/R= معنی‏داری وجود دارد که در سطح ۰۰۰۱p</ معنی‏دار است و مقدار آن نیز از ضرایب همبستگی ساده هر‏یک از متغیرهای فوق‏الذکر با اهمالکاری تحصیلی بیشتر است. تحلیل‏ رگرسیون با روش‏مرحله‏ای نیز نشان‏داد که مدیریت‏زمان و خود‏اثر‏بخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی‏همبستگی چندگانه‏معنی‏دار دارد و بهترین‏ پیش‏بین اهمالکاری‏تحصیلی به شمار می‏روند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.