مقاله ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی :
تعداد صفحات :۲۶
در این تحقیق ارتباط مدیریتزمان و خوداثربخشی ادراکشده با اهمالکاری تحصیلی بین دانشجویاندانشگاهپیامنوراهواز مورد بررسی قرارگرفت. از بین دانشجویانمشغول بهتحصیل ۱۸۰ نفربه شیوه تصادفی طبقهای انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامههای-مدیریت زمان ترومن و هارتلی (۱۹۹۶) – خود اثربخشی ادراک شده شوارتز و جروسالم (۲۰۰۱) و اهمالکاری تحصیلی محقق ساخته (۱۳۸۷) استفاده به عمل آمد. نتایج نشان داد که بین متغیر مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده و اهمالکاری تحصیلی همبستگی منفی وجود دارد. تحلیل رگرسیون نشانداد که بین متغیرهایپیشبین (مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراکشده) با متغیرملاک (اهمالکاریتحصیلی) همبستگی چندگانه ۵۵۳/R= معنیداری وجود دارد که در سطح ۰۰۰۱p</ معنیدار است و مقدار آن نیز از ضرایب همبستگی ساده هریک از متغیرهای فوقالذکر با اهمالکاری تحصیلی بیشتر است. تحلیل رگرسیون با روشمرحلهای نیز نشانداد که مدیریتزمان و خوداثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلیهمبستگی چندگانهمعنیدار دارد و بهترین پیشبین اهمالکاریتحصیلی به شمار میروند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.