مقاله مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در دو گروه افراد افسرده و عادی در میان دانشآموزان دختر تهرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در دو گروه افراد افسرده و عادی در میان دانشآموزان دختر تهرانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در دو گروه افراد افسرده و عادی در میان دانشآموزان دختر تهرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در دو گروه افراد افسرده و عادی در میان دانشآموزان دختر تهرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در دو گروه افراد افسرده و عادی در میان دانشآموزان دختر تهرانی :
تعداد صفحات :۲۱
هدف: حالات خلقی متغیرهای شناختی بسیاری از جمله توجه و حافظه را تحتتأثیر قرار میدهد. بنابراین، هدف از پژوهش حاضر مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در افراد افسرده با افراد عادی در میان دانشآموزان تهرانی است. روش: در این پژوهش با استفاده از نمونهگیری خوشهای چندمرحلهای از میان ۲۰۰ نفر دانشآموز دختر مقطع متوسطه شهر تهران ۶۰ دانشآموز انتخاب شدند. کلیه آزمودنیها به گویههای پرسشنامه افسردگی بک (۱۹۷۸)و مجموعه واژگان دارای بارعاطفی افسردگی و خنثی پاسخ دادند.حافظه بازشناسی از طریق بازشناسی واژگان موردارزیابی قرار گرفت.یافتهها: پس از جمعآوری دادهها با استفاده از آزمون tدر سطح ۹۵/۰ اطمینان بررسی شد. نتایج نشان داد در افراد افسرده در مقایسه با افراد عادی سوگیری حافظه نسبت به واژگان دارای بار عاطفی معنادار بود. نتیجهگیری: افسردگی در افراد مبتلا منجر به سوگیری حافظهای واژگان و اطلاعات دارای بار عاطفی میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.