مقاله ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش “یادگیری به کمک همسالان” (PAL) دانش‌آموزان هنرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش “یادگیری به کمک همسالان” (PAL) دانش‌آموزان هنرستانی دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش “یادگیری به کمک همسالان” (PAL) دانش‌آموزان هنرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش “یادگیری به کمک همسالان” (PAL) دانش‌آموزان هنرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش “یادگیری به کمک همسالان” (PAL) دانش‌آموزان هنرستانی :

تعداد صفحات :۴۱

هدف این پژوهش ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامه یادگیری به کمک همسالان بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان هنرستان‌های شهر تهران در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ بود. با استفاده از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چندمرحله‌ای تعداد ۹۷۹ نفر (۵۱۹ دختر و ۴۶۰ پسر)؛ در ۱۹ هنرستان و ۳۹ کلاس به پرسش‌نامه یادگیری به کمک همسالان پاسخ دادند. ضریب پایایی و همسانی درونی پرسش‌نامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۸۷/۰ به دست آمد. برای بررسی روایی پرسش‌نامه از روایی محتوایی، روایی سازه و تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد و ۳ عامل استخراج شد که در دخترها مجموعاً ۸۱/۴۴% و در پسرها ۴۰/۴۶% و در نمونه کل مجموعاً ۵۶/۴۵% از واریانس کل پرسش‌نامه را تبیین کردند. یافته‌ها نشان داد که این پرسش‌نامه قادر است ۳ عامل آموزش به کمک همسالان، ارتباط با همسالان و احساس تعلق به گروه همسال را اندازه‌گیری کند؛ بنابراین این پرسش‌نامه می‌تواند برای سنجش یادگیری به کمک همسالان برای دانش‌آموزان دختر و پسر به طور جداگانه و نیز در نمونه کل به کار رود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.