مقاله واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران) دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران) :
تعداد صفحات :۴۸
این مقاله ضمن ارائه مدل مناسبی برای بررسی نوآوریهای برنامه درسی، به آسیب شناسی نوآوری در مدلهای مختلف پذیرش نوآوری در برنامه درسی میپردازد. هدف پژوهش بررسی و واکاوی وضعیت نوآوریهای برنامه درسی در مرحله اجرا است. برای این منظور پس از بررسی عوامل و عناصر موثر بر پذیرش نوآوری در برنامه درسی نظام آموزش عالی ایران با استفاده از روش پیمایشی، مدل پذیرش نوآوری در برنامه درسی را در میان ۱۷۹ نفر از اعضاء هیات علمیدانشگاههای مختلف تهران که در اجرای آئین نامه بازنگری برنامه درسی مشارکت داشتهاند، اجرا شد. تحلیل دادههای گردآوری شده از پرسشنامه مذکور نشان میدهد که آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههایکشور در عمل مورد پذیرش قرار نگرفته است. همچنین نتایج پژوهش نشان میدهد که نوآوریهای برنامه درسی در آموزشعالی برای اجرا باید به مولفههای متعددی توجه داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.