مقاله تدوین پروتال درمانی بر اساس ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی و مقایسه اثربخشی آن با درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تدوین پروتال درمانی بر اساس ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی و مقایسه اثربخشی آن با درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین پروتال درمانی بر اساس ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی و مقایسه اثربخشی آن با درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین پروتال درمانی بر اساس ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی و مقایسه اثربخشی آن با درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین پروتال درمانی بر اساس ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی و مقایسه اثربخشی آن با درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان :

تعداد صفحات :۳۳

پژوهش حاضر به تدوین پروتال درمانی براساس ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی و مقایسه اثربخشی آن با درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبایی پرداخته است. نمونه آماری این پژوهش شامل ۴۵ نفر از دانشجویان دختر پردیس نیمه حضوری دانشگاه می‌باشند که به صورت تصادفی به سه گروه ۱۵ نفره آزمایش ۱، آزمایش ۲ و گواه اختصاص یافتند. دو گروه آزمایش هر کدام به صورت بدون جداگانه در طی ۸ جلسه مداخلات درمانی مربوطه را دریافت کردند. ابزار پژوهش مقیاس تشخیص اضطراب اجتماعیSPAI است. تجزیه و تحلیل اطلاعات از طریق تحلیل کواریانس و آزمون‌های تعقیبی صورت گرفت. نتایج نشان داد که فرضیه اول پژوهش مبتنی بر این که ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی در کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر مؤثر است با احتمال ۹۹% تأیید شد. همچنین فرضیه دوم پژوهش مبتنی بر این که درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار در کاهش اضطراب اجتماعی دانشجوبان دختر مؤثر است نیز با احتمال ۹۹% تایید شد. فرضیه سوم پژوهش که عبارت بود از بین اثربخشی پروتال درمانی ذهن آگاهی مبتنی بر فعال سازی طرحواره‌های معنوی – اسلامی و درمان پردازشی – تجربه‌ای/ هیجان مدار در کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان تفاوت معناداری وجود دارد با احتمال ۹۹% تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.