مقاله مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی :

تعداد صفحات :۲۹

هدف پژوهش حاضر بررسی تفاوت‌ها در سبک‌های تفّکر وخلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی سال اوّل متوسطه شهر ارومیه بود.روش پژوهش توصیفی از نوع علی- مقایسه ای است. بدین منظور ۴۰۰ دانش آموز (۲۰۰تیزهوش و ۲۰۰ عادی) سال اوّل متوسطه به عنوان نمونه به شیوه روش نمونه گیری خوشهایچند مرحله ای انتخاب شدند و با پرسش نامه های سبک‌های تفکر(استرنبرگ،۱۹۹۴) وخلاقیت هیجانی (آوریل،۱۹۹۴) ارزیابی شدند. داده ها با استفاده از تحلیل واریانسچندگانه، مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج آزمون تحلیلواریانس چندگانهنشان دادند که تفاوت معناداری بین خلاقیّت هیجانی و سبک‌هایتفّکر دانش‌آموزان تیزهوش و عادی وجود دارد. میانگین سبک‌های تفّکر قانونی و قضاییدانش‌آموزان تیزهوش بالاتر از دانش‌آموزان عادی بود و میانگین سبک‌های تفّکراجرایی، کلی، جزیی و محافظه کار، دانش‌آموزان عادی بالاتر از دانش‌آموزان تیزهوشبود. یافته ها پیشنهاد می‌کند که تعامل بین سبک‌های تفکر و هیجان یک عامل مهم برایتفاوت‌های فردی دانش‌آموزان در پیامد های یادگیری است. نتایج پژوهش این مطالعهاگرچه در ماهیت اکتشافی است اما کاربردهای ضمنی در سطح عملی را نیز دارا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.