مقاله مقایس? بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزهدیده و بزهندیده ۱۵ تا ۱۸ سال شهر تهران در سال ۹۰-۱۳۸۹
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایس? بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزهدیده و بزهندیده ۱۵ تا ۱۸ سال شهر تهران در سال ۹۰-۱۳۸۹ دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایس? بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزهدیده و بزهندیده ۱۵ تا ۱۸ سال شهر تهران در سال ۹۰-۱۳۸۹ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایس? بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزهدیده و بزهندیده ۱۵ تا ۱۸ سال شهر تهران در سال ۹۰-۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایس? بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزهدیده و بزهندیده ۱۵ تا ۱۸ سال شهر تهران در سال ۹۰-۱۳۸۹ :
تعداد صفحات :۲۷
هدف پژوهش حاضر بررسی «مقایس بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزهدیده و بزهندیده ۱۵ تا ۱۸ ساله در سال ۹۰-۱۳۸۹ است. روش تحقیق حاضر توصیفی بوده و از نوع علی- مقایسهای میباشد. نمونههای تحقیق را ۳۱ نفر از دختران بزهدیده اقامتگاه شبانهروزی نواب سازمان بهزیستی شهرتهران و ۳۱ نفر از دختران بزهندیدهای که با آزمودنیهای دختر بزهدیده به عنوان ملاقاتکننده در شهر مزبور تعامل داشتند، تشکیل دادندکه پس از همگن شدن با تأکید بر سن، جنسیت و سطح تحصیلات با استفاده از روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. اطلاعات از طریق پرسشنامههای مرتبط یعنی «عزت نفس کوپر اسمیت»، «افسردگی بک» و «بینش هیجانی کوپر» گردآوری شد. نتایج حاصل با استفاده از روش t گروه مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان دادند که دختران بزهدیده در مقایسه با دختران بزهندیده از افسردگی بالاتر و عزت نفس و بینش هیجانی پایینتری برخوردارند. هرچند نمر آزمودنیها در شاخصهای مقیاس بینش هیجانی به صورت آسیب شناختانه پایین نبود اما به طور کلی نتایج تحقیق نشان میدهد که بین دختران بزهدیده و بزهندیده در بینش هیجانی، عزت نفس و افسردگی تفاوت معنیدار وجود دارد. بنابر یافت اساسی تحقیق حاضر پیشنهاد میشود که والدین قابلیتهای بینش هیجانی را فراگیرند و آنها را در برخورد با دختران خود که ممکن است در معرض آسیبهای اجتماعی باشند قبل از وقوع بزهدیدگی به کار بندند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.