مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمترسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتریمدار فروشندگان بیمه عمر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمترسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتریمدار فروشندگان بیمه عمر دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمترسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتریمدار فروشندگان بیمه عمر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمترسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتریمدار فروشندگان بیمه عمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمترسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتریمدار فروشندگان بیمه عمر :
تعداد صفحات :۳۸
رقابتیشدن بازارها در دهههای اخیر تغییرات زیادی را در بازاریابی و فروش ایجاد کردهاست؛ بهگونهای که روزبهروز نیازها،خواستهها، علایق و در یک کلام تکریم مشتری بیشتر در مرکز توجهات بنگاهها قرار میگیرد. یکی از ابزارهای کلیدی در این زمینه مشتریمداری است. بنابراین، ارتقای رفتار مشتریمدار در فروشندگان بیمه عمر که باید در بین مردم نقش شناساندن محصول و فروش آن را هم زمان ایفا کنند، در بهبود عملکرد آنان بسیار مفید واقع میگردد.ایـن پـژوهش از نظـر هـدف،کاربردی و از نظر روش جمعآوری دادهها، توصیفی ـ پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش، فروشندگان حرفهای بیمه عمر ۶شرکت بیمه خصوصی شهر تهران است. از ایـن جامعـهآمـاری، نمونـهای ۱۲۰بهصورت خوشهبندی متناسب انتخاب شد. دادهها از طریقپرسشنامه جمعآوری شدند و درنهایـت،با استفاده از مدل معادلات ساختاری(SEM)با استفاده از نرمافزارهـایLISRELوSPSSفرضـیههـابررسی شد. یافتههای پژوهش نشان دادند که درگیرشدن باشغل، خوداتکایی کارکنان و جو خدمترسانی مثبت، اثر مثبتی بر رفتار مشتریمدارانه فروشندگان دارد. نیزاثر میانجیگری خوداتکایی کارکنان بر تأثیر درگیرشدن با شغل بر رفتار مشتریمدار فروشندگان و اثر میانجیگری درگیرشدن با شغل بر تأثیر جو خدمترسانی بر رفتار مشتریمدار فروشندگان بر جای میگذارد،تأیید شد. اما اثر میانجیگری خوداتکایی بر تأثیر جو خدمترسانی بر رفتار مشتریمدار فروشندگان تأیید نشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.