مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر :

تعداد صفحات :۳۸

رقابتی‌شدن بازارها در دهه‌های اخیر تغییرات زیادی را در بازاریابی و فروش ایجاد کردهاست؛ به‌گونه‌ای که روزبه‌روز نیازها،خواسته‌ها، علایق و در یک کلام تکریم مشتری بیشتر در مرکز توجهات بنگاه‌ها قرار می‌گیرد. یکی از ابزارهای کلیدی در این زمینه مشتری‌مداری است. بنابراین، ارتقای رفتار مشتری‌مدار در فروشندگان بیمه عمر که باید در بین مردم نقش شناساندن محصول و فروش آن را هم زمان ایفا کنند، در بهبود عملکرد آنان بسیار مفید واقع می‌گردد.ایـن پـژوهش از نظـر هـدف،کاربردی و از نظر روش جمع­آوری داده­ها، توصیفی ـ پیمایشی و از نوع هم‌بستگی است. جامعه آماری پژوهش، فروشندگان حرفه­ای بیمه عمر ۶شرکت بیمه خصوصی شهر تهران است. از ایـن جامعـهآمـاری، نمونـه­ای ۱۲۰به­صورت خوشه‌بندی متناسب انتخاب شد. داده­ها از طریقپرسش‌نامه جمع­آوری شدند و درنهایـت،با استفاده از مدل معادلات ساختاری(SEM)با استفاده از نرم‌افزارهـایLISRELوSPSSفرضـیه­هـابررسی شد. یافته‌های پژوهش نشان دادند که درگیرشدن باشغل، خوداتکایی کارکنان و جو خدمت­رسانی مثبت، اثر مثبتی بر رفتار مشتری‌مدارانه فروشندگان دارد. نیزاثر میانجی‌گری خوداتکایی کارکنان بر تأثیر درگیرشدن با شغل بر رفتار مشتری‌مدار فروشندگان و اثر میانجی­گری درگیرشدن با شغل بر تأثیر جو خدمت‌رسانی بر رفتار مشتری‌مدار فروشندگان بر جای می‌گذارد،تأیید شد. اما اثر میانجی‌گری خوداتکایی بر تأثیر جو خدمت­رسانی بر رفتار مشتری‌مدار فروشندگان تأیید نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.