مقاله بررسی ارتباط و تحلیل اثرات سرمایه گذاریهای منتخب غیربورسی بر جذابیت سرمای هگذاری بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی ارتباط و تحلیل اثرات سرمایه گذاریهای منتخب غیربورسی بر جذابیت سرمای هگذاری بورس اوراق بهادار تهران دارای ۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط و تحلیل اثرات سرمایه گذاریهای منتخب غیربورسی بر جذابیت سرمای هگذاری بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط و تحلیل اثرات سرمایه گذاریهای منتخب غیربورسی بر جذابیت سرمای هگذاری بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط و تحلیل اثرات سرمایه گذاریهای منتخب غیربورسی بر جذابیت سرمای هگذاری بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۶۱

این مقاله در پی پاسخ به دو پرسش مهم است. ۱. آیا میان سرمایه­ گذاری­های منتخب و عمده غیربورسی و سرمایه ­گذاری در بورس ارتباط معنی­داری وجود دارد؟ ۲. آیا سرمایه­گذاریهای منتخب غیربورسی جاذبیت بورس را تحت تأثیر قرار می­دهد؟ چهار نوع سرمایه­ گذاری مهم غیربورسی ۱. سرمایه ­گذاری در محصولات انحصاری دولتی عرضه شده به عموم (سیم­کارت تلفن همراه)، ۲. سرمایه­ گذاری در اوراق مشارکت؛ ۳. سرمایه­ گذاری در سپرده­ های بانکی و ۴ . سرمایه‌گذاری در داراییهای حقیقی (مسکن) انتخاب شد تا ارتباط آنها با شاخصه­ های اصلی جذابیت در بورس؛ یعنی «میزان نقدشوندگی اوراق بهادار شرکتها» و «میزان تشکیل سرمایه شرکتها» در بورس تهران بررسی شود. نتایج چهارگانه این تحقیق بیانگر آن است که ۱. پیش­ فروش سیم­کارت بر هر دو شاخص جذابیت بورس اثر معنی­دار داشته است؛ ۲. ارتباط معنی­داری میان سرمایه­ گذاری در داراییهای حقیقی (مسکن) و «میزان نقدشوندگی» وجود داشته ولی این متغیر با «میزان تشکیل سرمایه شرکتها» رابطه معنی­دار نشان نمی­دهد؛ ۳. سرمایه ­گذاری در سپرده­ های بانکی با هر دو متغیر جذابیت ارتباط معنی­ دار نشان می­دهد، و ۴. انتشار اوراق مشارکت اثر معنی­دار بر متغیرهای جذابیت ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.