مقاله تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی :

تعداد صفحات :۳۳

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران است. این مطالعه از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری کلیه رؤسا، نایب رئیسان و دبیران فدراسیون‏های ورزشی بودند که در مجموع ۱۵۰ نفر می‏شدند. از میان ۱۵۰ پرسشنامه توزیع‌شده میان جامعه آماری تعداد زیادی از آن‌ها دریافت شد ولی به علت ناقص بودن بعضی از پرسشنامه‌های جمع‌آوری شده،۱۱۰ پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت که با تعداد نمونه در جدول مورگان و آرجریس مطابقت دارد (۱۰۸≤n ). برای آزمون فرضیه از تحلیل عاملی و نرم افزار lisrel استفاده شد. نتایج نشان داد که مؤلفه‌های مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‏های ورزشی به طور معناداری تحت تأثیر فناوری اطلاعات هستند. فناوری اطلاعات بر مؤلفه‌های رهبری (۶۰۱/۰ = بار عاملی، ۵۱۲/۹=t)، مؤلفه‌ی فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک (۷۲۳/۰ = بار عاملی، ۳۸۱/۱۰=t)، مؤلف رضایت مشتری (۷۶۱/۰ = بار عاملی، ۸۰۳/۱۲=t)، مؤلف به‌کارگیری کارکنان (۶۹۰/۰ = بار عاملی، ۴۰۲/۸=t)، مؤلف توانمندسازی و آموزش کارکنان (۷۵۵/۰ = بار عاملی، ۴۵۰/۱۲۸=t)، مؤلف اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن (۸۴۰/۰ = بار عاملی، ۳۲۵/۲۱=t)، مؤلف نتایج بهبود کیفیت و بهره‌وری (۷۷۰/۰ = بار عاملی، ۷۰۷/۱۴=t) و مؤلف تضمین کیفیت خروجی (۷۸۹/۰ = بار عاملی، ۰۳۴/۱۶=t) تأثیر مثبت و معناداری دارد. نتایج یافته‏ها تأییدکنند فرضیه اصلی است و نشان می‏دهد فناوری اطلاعات، بیشترین تأثیر را بر مؤلف رضایت مشتری داشته است. برای مدیران اجرایی فدراسیون‏های ورزشی، این یافته نکات قابل توجهی در بردارد؛ زیرا با تسهیل جریانات اطلاعاتی، رضایت بیشتر مشتریان حاصل و کمبودهایی را که در سازمان‏هایی از این نوع به وجود می‏آید، برطرف می‏شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.