مقاله هنجاریابی پرسشنام? راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هنجاریابی پرسشنام? راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هنجاریابی پرسشنام? راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هنجاریابی پرسشنام? راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هنجاریابی پرسشنام? راهبردهای شناختی و فراشناختی داوسون و مکاینری بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان :
تعداد صفحات :۲۷
هدف : هدف از پژوهش حاضر هنجاریابی پرسشنام راهبردهای شناختی و فراشناختی مکاینری و داوسون (۲۰۰۴)بر روی دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان بود. روش: روش پژوهش، توصیفی از نوع هنجاریابی و جامعه آماری شامل کلی دانشآموزان دوره متوسط شهر اصفهان در سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ بود. حجم نمونه برابر با ۳۵۰ نفر بود، که با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی خوشهای و طبقهای انتخاب شدند. ابزار اندازهگیری پرسشنام داوسون و مکاینری (۲۰۰۴) بود. دادههای حاصله با استفاده از روشهای آماری، تحلیل عاملی، ضریب همبستگی، آلفای کرونباخ، گاتمن و تنصیف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافتهها: یافتهها نشان داد، ضریب همبستگی سؤالات پرسشنامه با نمر کل آن بین ۳۶/۰ تا ۶۲/۰ بود. بارهای عامل (تکرار و مرور، بسط معنایی، سازماندهی، برنامهریزی، نظارت و نظمدهی) نشان دهند تناسب سؤالات با عوامل بود. ضریب پایایی کل پرسشنامه ۹۲/۰ بدست آمد. همچنین ضرایب پایایی خرده مقیاسها به وسیلهی آلفای کرونباخ برای تکرار و تمرین (۷۵/۰)، بسط معنایی (۷۶/۰)، سازماندهی (۷۷/۰)، برنامهریزی (۷۴/۰)، نظارت (۷۹/۰) و نظمدهی (۸۰/۰) بود. بحث و نتیجهگیری: در مجموع نتایج پژوهش نشان داد پرسشنام راهبردهای شناختی و فراشناختی مکاینری و داوسون (۲۰۰۴) یک ابزار چند بعدی و مناسب برای سنجش راهبردهای شناختی و فراشناختی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.