مقاله مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبک?های مدیریت کلاس و سبک?های تدریس معلمان براساس برخی ویژگی?های جمعیت‌شناختی و شغلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبک?های مدیریت کلاس و سبک?های تدریس معلمان براساس برخی ویژگی?های جمعیت‌شناختی و شغلی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبک?های مدیریت کلاس و سبک?های تدریس معلمان براساس برخی ویژگی?های جمعیت‌شناختی و شغلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبک?های مدیریت کلاس و سبک?های تدریس معلمان براساس برخی ویژگی?های جمعیت‌شناختی و شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تفاوت انگیزش شغلی، سبک?های مدیریت کلاس و سبک?های تدریس معلمان براساس برخی ویژگی?های جمعیت‌شناختی و شغلی :

تعداد صفحات :۳۸

هدف: این پژوهش، بررسی تفاوت انگیزش شغلی، سبکهای مدیریت کلاس و سبکهای تدریس معلمان مرد و زن شاغل در مقاطع راهنمایی و متوسطه است. روش: جامعه آماری پژوهش، کلیه معلمان شاغل در دو شهرستان پاوه و جوانرود بود؛ که از میان آنها تعداد ۳۰۰ نفر (۲۱۰ مرد، ۹۰ زن) با روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شدند. پژوهش، توصیفی بوده و داده‌ها به کمک سه پرسشنامه انگیزش شغلی هرزبرگ (۱۹۶۰)، سبکهای مدیریت کلاس درس مبتنی بر نظریه فرنچ و راون (۱۹۶۰) و سبک تدریس پراشینگ (۲۰۰۲) جمع‌آوری گردید. در تجزیه و تحلیل دادهها، از روشهای آمار توصیفی و روشهای آمار استنباطی شامل تحلیل واریانس تک‌متغیری و چندمتغیری و آزمون t برای گروههای مستقل استفاده گردید. یافتهها: نتایج پژوهش نشان داد که بین معلمان در متغیرهای اقتدار تشویقی و سبک تدریس براساس جنسیت تفاوت معنی‌داری وجود دارد. همچنین بین مؤلفههای موفقیت، قدردانی، ماهیت، پیشرفت، روابط، امنیت، حقوق و سبک تدریس سنتی معلمان، در دو مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه تفاوت معناداری وجود دارد. در بعد دیگری از نتایج، در متغیرهای اقتدار قانونی، اقتدار تشویقی، اقتدار تنبیهی و اقتدار مرجع در معلمان دارای سوابق کاری مختلف، و در میانگین نمرات قدردانی، سرپرست، اقتدار تنبیهی و سبک انعطاف‌پذیر براساس مدارک تحصیلی معلمان، تفاوتهای معنی‌دار وجود دارد. همچنین مشخص گردید که میان مؤلفههای قدردانی، حقوق و اقتدار تنبیهی براساس محل خدمت معلمان نیز تفاوتهای معنی‌داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.