مقاله بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی :
تعداد صفحات :۴۲
هدف: فناوری آموزشهای آنلاین با دارا بودن ویژگیهای منحصر به فردی همچون انعطافپذیری، غیرحضوری بودن، دانشجو محور بودن، یادگیری مستقل مبتنی بر استعداد و علاقه توجه بسیاری از افراد و گروههای اجتماعی را به خود جلب نموده است. اما آموزشهای آنلاین ابزاری خنثی و بیطرف نبوده و در حوزه پرورش منش دانشجویان ناظر به فرصتها و تهدیدهایی است. بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی فرصتها و چالشهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان با تأکید بر رویکرد سازهگرایی اجتماعی بود.
روش: اینپژوهش از جنس پژوهشهای کیفی و از نوع استنتاجی و تحلیل فلسفی است. روش گردآوری اطلاعات کتابخانهای- اسنادی است.
یافتهها: مهمترین فرصتهای آموزشهای آنلاین در تربیت منش دانشجویان شامل توسعه آموزشهای چند فرهنگی، آزادی آکادمیک، منش علمی، گسترش پوشش تحصیلی، ایجاد محیطهای یادگیری تعاملی و پرورش تفکر انتقادی است. در مقابل، چالشهای آن شامل گسترش عدم صداقت علمی (اَشکال عمده آن شامل تبانی، فریبکاری، سرقت ادبی، سوء استفاده از فناوری و ارائه اطلاعات نادرست است)، نقض حریم خصوصی و عدم رعایت قانون کپیرایت است.
امکانات و قابلیتهای بینظیر آموزشهای آنلاین موجب رشد و گسترش سریع آن در آموزش عالی شد، اما در آموزشهای آنلاین به دلیل فقدان ارتباط واقعی و الگوگیری اخلاقی دانشجو از استاد، با وجود برخی فرصتها زمینه تربیت منش چندان فراهم نیست؛ اما این خلاء را میتوان با تعاملیتر کردن محیط یادگیری، استفاده بیشتر از فناوریهای چند رسانهای و تدوین کدهای اخلاقی پر کرد. همچنین آموزش مبتنی بر حل مسأله و افزایش هماندیشی استاد- دانشجو میتواند اثربخشی تربیتی آموزشهای آنلاین را افزایش دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.