مقاله اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانش‌آموزان دبیرستانی :

تعداد صفحات :۲۹

هدف پژوهش حاضر بررسی روایی و اعتبار مقیاس بهره همدلی بود. نمونه این پژوهش ۷۲۰ دانش‌آموز بود که به روش نمونه‌گیری تصادفی از دبیرستان‌های شهر اردبیل در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ انتخاب شدند. برای جمع آوری داده‌ها از مقیاس بهره همدلی، مقیاس هوش هیجانی و مقیاس اضطراب، افسردگی و استرس استفاده شد. نتایج تحلیل عوامل بر مقیاس اصلی نشان داد که مقیاس بهره همدلی سه عامل را می‌سنجد: همدلی شناختی (۹ آیتم)، مهارتهای اجتماعی(۸ آیتم) و واکنش پذیری هیجانی(۹ آیتم). نتایج نشان داد که ضریب اعتبار همسانی درونی مقیاس بهره همدلی ۸۸/۰ بود. ضریب اعتبار بازآزمایی مقیاس بهره همدلی بعد از چهار هفته ۸۰/۰ بود. ضریب روایی مقیاس بهره همدلی که بر اساس ضریب همبستگی مقیاس بهره همدلی با دو مقیاس هوش هیجانی و مقیاس اضطراب، افسردگی و استرس به دست آمد، به ترتیب ۲۷/۰ و ۳۲/۰- بود. در مجموع پژوهش حاضر شواهدی را برای اعتبار و روایی مناسب مقیاس بهره همدلی ارائه می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.