مقاله بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانشآموزان دختر پایه دوم دبیرستانهای تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانشآموزان دختر پایه دوم دبیرستانهای تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانشآموزان دختر پایه دوم دبیرستانهای تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانشآموزان دختر پایه دوم دبیرستانهای تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی شاخصهای روانسنجی سیاهه علائم اختلال خوردن (EDI) در دانشآموزان دختر پایه دوم دبیرستانهای تهران :
تعداد صفحات :۲۴
هدف پژوهش حاضر، ارزیابی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی سیاهه علائم اختلال خوردن گارنر و همکاران (۱۹۸۳) بوده است. در این پژوهش دانشآموزان ۱۸ کلاس (۴۰۳ نفر) مقطع دوم متوسطه، از دبیرستانهای دولتی دخترانه شهر تهران به شیوه خوشهای مرحلهای به عنوان نمونه آماری، انتخاب شدند. تمام آزمودنیها به فرم فارسی سیاهه علائم اختلال خوردن و پرسشنامه باور اختلال خوردن کوپر و همکاران (۱۹۹۶) پاسخ دادند. روایی این پرسشنامه نیز از راه شاخصهای روایی سازه، همزمان و تحلیل عاملی بررسی شد. نتایج تحلیل عوامل با استفاده از روشهای مؤلفههای اصلی و چرخش واریماکس نشان داد که این سیاهه از هفت عامل تشکیل شده است. این عوامل بیش از ۶۵/۴۲ درصد واریانس کل را تبیین میکنند. روایی سازه این پرسشنامه با محاسبه ضریب همبستگی زیرمقیاسهای این پرسشنامه با یکدیگر و با کل پرسشنامه تأیید شد که ضرایب بین زیر مقیاسها با کل، به ترتیب ۵۸/۰، ۵۳/۰، ۶۶/۰، ۴۸/۰، ۳۴/۰و ۴۳/۰متغیر و معنادار بودند (۰۱/۰ P
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.