مقاله بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران :

تعداد صفحات :۳۸

هدف پژوهش حاضر، بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برند خریداران گوشی تلفن همراه می‌باشد. با توجه به اهمیت ارتباطات مصرف‌کننده با برند، در این مقاله تلاش شده است پیشایند‌ها و پیامد‌های عشق به برند مورد بررسی قرار گیرد. جامعه آماری این پژوهش، شامل خریداران گوشی تلفن همراه برند‌های اپل، سامسونگ، سونی، نوکیا، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، دیمو و جی‌ال‌ایکس در تهران می‌باشد. نمونه آماری پژوهش حاضر شامل ۳۷۹ خریدار گوشی می‌باشد. برای گردآوری داده‌ها،از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. تجزیه‌وتحلیل داده‌هابا تکنیک مدل‌سازی معادلات ساختاری و با استفاده از نرم‌افزار اسمارت پی‌ال‌اس انجام گرفته است. نتایج پژوهش نشان داد احساس سورئالیستی خریدار، برند خودانگاره و تصویر برند از پیشایند‌های کلیدی عشق به برند خریداران گوشی تلفن همراه می‌باشد. هم‌چنین وفاداری به برند، حسادت به دارندگان برند، تعامل فعال خریدار، تبلیغات توصیه‌ای مثبت،وتمایل به پرداخت بیش‌تر، به‌عنوان پیامد‌های عشق به برند خریداران گوشی تلفن همراه، تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.