مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات :۴۲

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک سازمان رسانه‌ای بزرگ، برای پیشبرد سیاست‌های خود به برندسازی برای جلب توجه و تاثیرگذاری بر مخاطبان نیاز دارد. هدف این مقاله، شناسایی مولفه‌های اثرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران است. برای شناسایی این عوامل از روش دلفی استفاده شد. در دور اول، پس از مصاحبه‌ی عمیق با کارشناسان برندسازی، تبلیغات و رسانه، و مدیران شبکه‌های سیما، از طریق کدگذاری کیفی ۵۶ عامل شناسایی گردید. این عوامل در سه دسته‌ی «رسانه»، «مخاطب» و «محیط» طبقه‌بندی شدند. در دورهای دوم و سوم، به‌وسیله‌ی پرسشنامه‌ی محقق‌ساخته، از میزان تاثیر هر کدام از این عوامل بر تصویر برند شبکه‌های سیما پرسیده شد. از آنجا که هدف دورهای دوم و سوم دستیابی به اجماع نظر پیرامون عوامل شناسایی‌شده بود، مجموعا ۴۷ عامل از ۵۶ عامل اولیه، مورد اجماع بیش از ۶۰ درصدی اعضای پانل قرار گرفت. در پایان براساس مولفه‌های ۴۷گانه شناسایی‌شده، الگوی مدور لایه‌ای عوامل موثر بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.