مقاله مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد :
تعداد صفحات :۴۲
برندسازی شهری تلاشبرایطراحی،شکلدهیویاتغییرتصاویرذهنیمخاطباناست که با تمرکز بر جذابیتها و پتانسیلهای منحصربهفرد یک شهر، امکان ارزشآفرینی برای داراییهای مشهود و نامشهود شهرها را فراهم میسازد. این مقاله برگرفته از پژوهشی است که به ارایه مدلی بومی برای برندسازی شهری بر اساس نظریهی دادهبنیاد میپردازد. برای طراحی مدل، پس از تحلیل محتوای متون و بررسی تجربیات برندسازی در چند شهر دنیا؛ با مصاحبههای عمیق نیمهساختارمند با نمونه ۱۸ نفری متشکل از خبرگان حوزههای مختلف بازاریابی، مدیریت شهری، اقتصاد و گردشگری، به بررسی ابعاد و بومیسازی این پدیده پرداخته شده است. بهصورت خلاصه نتایج این مطالعه نشان داده که فرآیند برندسازی شهری، موضوعی پیچیده و چندبُعدی است که گروههای زیادی از فعالان با اهداف و منافع مختلف در آن نقش دارند؛ همچنین نتایج چندگانهایدر حوزههای مختلف اقتصادی (مانند افزایش درآمد، رونق فضای کسبوکار، توسعه گردشگری، تمایل به سرمایهگذاری) و اثرات اجتماعی (مانند افزایش رضایت، بهبود نفوذ شهر، ایجاد تصویر مطلوب و…)،بهعنوان پیامدها، در امر برندسازی شهری قابل طرح میباشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.