مقاله تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند :
تعداد صفحات :۳۶
با توجه به نو بودن بحث بازاریابی تجربی و عدم پژوهشهای کافی در این زمینه در ایران، این پژوهش با هدف بررسی تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری، با نقش میانجیگری شخصیت برند انجام شد؛ که برند لادن به عنوان مورد مطالعه انتخاب شده است. شرکتهای موفق، از بازاریابی تجربی، به منظور خلق تجربه منحصربهفرد و بهیادماندنی برای مشتریان؛ و از استراتژیهای شخصیت برند، برای شکلدهی به رفتارهای آنان استفاده مینمایند. با تمرکز بر این دو متغیر، شرکتها میتوانند ارزش ویژهای را برای مشتریان خود خلق نموده و از این طریق میتوانند مزیت رقابتی کسب نمایند. بدین منظور، با توجه به جامعه نامحدود (مصرفکنندگان برند لادن)، ۲۸۶پرسشنامه به صورت نمونهی در دسترس، توزیع و جمعآوری شد. برای تحلیل دادهها، از نرمافزارهای SPSS و XLSTAT استفاده شد. نتایج تحلیلها نشان داد که سطح هر سه متغیر: بازاریابی تجربی، ارزش تجربی مشتری و شخصیت برند، از نظر مشتریان بالاتر از حد متوسط است؛ و نیز بازاریابی تجربی و شخصیت برند، بر ارزش تجربی مشتری تاثیر مثبتی دارند. لازم به ذکر است که بازاریابی تجربی، هم به طور مستقیم بر ارزش تجربی مشتری اثرگذار است و هم به طور غیرمستقیم و با میانجیگری شخصیت برند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.