مقاله بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینههای تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینههای تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینههای تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینههای تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینههای تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران :
تعداد صفحات :۴۵
هدف اصلی این پژوهش، مقاله بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینههای تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران است. بدین منظور از دادهها و اطلاعات مربوط به کارگاههای صنعتی با ۱۰ نفر کارکن و بالاتر تولیدکننده محصولات مواد غذایی و آشامیدنی ایران در سالهای ۱۳۷۴-۱۳۸۸ استفاده کرده و مدل اقتصادسنجی را با استفاده از روش دادههای تابلویی پویا برآورد کردهایم. در این مقاله از نسبت ارزش افزوده به فروش بهمنظور محاسبه نرخ سودآوری در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران و اندازهگیری عملکرد بازار، و بهمنظور اندازهگیری درجه تمرکز نیز از نسبت تمرکز ۴ بنگاه برتر استفاده کردهایم. افزون بر این، از متغیرهای شدت تبلیغات و شدت تحقیقات نیز بهعنوان متغیرهای رفتاری بازار در مدل اقتصادسنجی استفاده کردهایم. یافتههای این پژوهش نشان میدهد که متغیرهای نرخ سودآوری و هزینههای تحقیق و توسعه، اثر منفی و متغیر هزینههای تبلیغات اثر مثبت و معنادار بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.